Receptionist

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 136 lượt xem

Ngày cập nhật: 30/05/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Thực tập sinh

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng, Hoạch định/Dự án

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hà Nội


Mô tả công việc

*** Job brief
We are looking for a Bilingual Receptionist (Vietnamese and English) to manager our front desk on a daily basis and to perform a variety of administrative and clerical tasks.
As a Receptionist, you will be the first point of contact for our company. You will welcome guests and greet people who visit the business. You will also coordinate front-desk activities, including distributing correspondence and redirecting phone calls.
To be successful as a Receptionist, you should have a pleasant personality, as this is also a customer service role. You should also be able to deal with emergencies in a timely and effective manner. Multitasking are essential for this position.
Ultimately, a Receptionist duties and responsibilities are to ensure the front desk welcomes guests positively, and executes all administrative tasks to the highest quality standards.

*** Responsibilities

• Greet and welcome guests as soon as they arrive at the office
• Direct visitors to the appropriate person and office
• Answer, screen and forward incoming phone calls
• Ensure reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and brochures)
• Provide basic and accurate information in-person and via phone/email
• Receive, sort and distribute daily mail/deliveries
• Maintain office security by following safety procedures and controlling access via the reception desk (monitor logbook, issue visitor badges)
• Order front office supplies and keep inventory of stock
• Update calendars and schedule meetings
• Arrange travel and accommodations, and prepare vouchers
• Perform other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing answer telephone, screen and direct calls
• take and relay messages
• organize conference and meeting room bookings
• co-ordinate meetings and organize catering

Yêu cầu ứng viên

• Proven work experience as a Receptionist, Front Office Representative or similar role
• Proficiency in Microsoft Office Suite
• Hands-on experience with office equipment (e.g. fax machines and printers)
• Professional attitude and appearance
• Solid written and verbal communication skills
• Ability to be resourceful and proactive when issues arise
• Excellent organizational skills
• Multitasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks
• Customer service attitude
• Fluency in English and Vietnamese spoken and written

Quyền lợi được hưởng

- Attractive salary and bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Opportunities to be trained in the professional environment to maximize your potential

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CỔ PHẦN NƯỚC MẶT SÔNG HỒNG
CÔNG TY CỔ PHẦN NƯỚC MẶT SÔNG HỒNG
Bạn đang xem tin việc làm Receptionist trong ngành Hành chính/Văn phòng được tuyển dụng tại Hà Nội bởi CÔNG TY CỔ PHẦN NƯỚC MẶT SÔNG HỒNG. CÔNG TY CỔ PHẦN NƯỚC MẶT SÔNG HỒNG đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Receptionist cách đây lúc 28/06/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY CỔ PHẦN NƯỚC MẶT SÔNG HỒNG

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ:

Quy mô: Đang cập nhật


Việc làm tương tự

Receptionist

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ