Contracts Admin Manager

Mức lương: 25-30 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 222 lượt xem

Ngày cập nhật: 21/05/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngành nghề: Bất động sản

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Bình Dương


Mô tả công việc

To plan, organize and implement all stages of contracts admin works for pre & post contracts, in compliance of SOP procedures with the object of ensuring the execution of contracts within the budget and timely completion and billings
1. ADMINISTRATION OF CONTRACT:
+ Tender estimate: To prepare the pre-contract cost estimates, cash flow projection of the project and feasibility studies of the project.
+ Tender calling: Evaluate, review & check tender documents and coordinate with consultants and contractors in order to ensure completeness and correctness of tender documents and tender/ quotation are called within the time frame specified.
+ Contract binding: To compile and bind contract documents where necessary.
+ Award of job: Checking tender documents, preparation of letter of award.
+ Quotation calling: Obtain quotations, evaluate & prepare quotation comparison for approval.
2. PREPARING PROGRESS CLAIM, VARIATION ORDER & FINAL ACCOUNT:
To verify progress claim, variation order &final account from contractors.
3. QUALITY OF WORKS:
To plan and organize job accordingly without compromising accuracy of work within required time frames.
4. DOCUMENTATION CONTROL:
File and maintain documents related to contract administration department in order to establish a proper filling system for reference by relevant parties.
5. STAFF DEVELOPMENT:
To provide guidance, coaching and monitoring subordinates, allocate responsibilities, review performance in order to develop employee performance.

Yêu cầu ứng viên

* Qualifications, experiences and skills:
- Degree in Quantity Surveying or other related qualification. At least 10 years at the same position.
- Be able to prepare cash flow projection and feasibility studies, check and prepare tender documents, monthly progress claim, final account, handle pre & post contracts matters, cost analysis and take off quantities.
- Fluent in ENGLISH
- Creative, innovate and analytical thinking skills.
- Planning skills
- Good communication and presentation skills.
- Problem solving skills
- Good negotiation skills
- Strong self-confidence.
- Computer: high proficient in using computer software: Auto CAD, MS...
- Contract / costing/estimation

Quyền lợi được hưởng

- Mid year salary increment, year end bonus
- Transportation, lunch, birthday gift, 24/24h Insurance, team building, annual dinner....

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

SETIABECAMEX JOINT STOCK COMPANY
SETIABECAMEX JOINT STOCK COMPANY
NE2 Highway, EcoLakes, My Phuoc, Thoi Hoa Ward, Ben Cat Town, Binh Duong Province
Người liên hệ: HR Dept.
Established in 2007, SetiaBecamex JSC is a joint venture company developing Ecolakes at My Phuoc which is a 226 ha eco sanctuary inspired by a desire to create a perfectly balanced environment in which to live. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Contracts Admin Manager trong ngành được tuyển dụng tại bởi SETIABECAMEX JOINT STOCK COMPANY. SETIABECAMEX JOINT STOCK COMPANY đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Contracts Admin Manager cách đây lúc 19/06/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

SETIABECAMEX JOINT STOCK COMPANY

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: NE2 Highway, EcoLakes, My Phuoc, Thoi Hoa Ward, Ben Cat Town, Binh Duong Province

Quy mô: 25-99 nhân viên


Việc làm tương tự

Contracts Admin Manager

Mức lương: 25-30 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ