Chuyên Viên Quản Trị Vận Hành OMS [Hải Phòng]

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 88 lượt xem

Ngày cập nhật: 26/07/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Kinh nghiệm: 2 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Quản lý / Giám sát

Ngành nghề: Quản lý điều hành

Số lượng:3

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Không yêu cầu

Làm việc tại:Hải Phòng


Mô tả công việc

This position is suitable for final-year students or fresh graduates with no more than 03

years of experience in Hanoi, having an orientation to develop career in E-Logistics,

Supply Chain, Warehouse…

For the first 1-2 months, you will be provided with certain guidance along with practical

application under mentor’s orientation to understand core operation process. Then, you will work as a Operations Management Specialist with key responsibilities as follows:

1. You will supervise GHTK’s daily operations in HN, HCM, DN, HP to ensure the quality of GHTK delivery services;

2. You will execute and manage strategic plans received from Board of Director;

3. You will usually travel to assigned provinces and places to supervise the operation situation. You need to understand the region well to set new goals, plans and projects to develop a regional delivery service. In addition, you will manage the human resources system at the operation centers of the GHTK to ensure harmony in the system and stability of personnel;

4. You will be responsible for managing risks during operation, directly solving problems arising flexibly and quickly, giving necessary measures to improve operating results in the assigned provinces;

5. You will be a reviewer, propose initiatives to improve and optimize operation processes, technology, ensuring delivery quality while the output scale is continue to increase and help GHTK maintain a competitive advantage in the industry.

In this position, you have the chance to work with different departments, such as: Product

Development, IT, Business Development, Customer Service, HR. This chance will help

you to broaden your knowledge, skills and learn from E-Logistics experts in GHTK.

Yêu cầu ứng viên

– Managerial skills:

• Having managerial thinking and leadership skill;

• Having experience of leadership is an advantage.

– Operational and systematic thinking:

• Having an interest in operational works and being well-organized, meticulous, detailed-oriented and careful;

• Willingness to take challenges and work with high responsibility, solving to the root cause of problems;

• Logical thinking, problem-solving and decision-making skills;

• Analytical thinking and open thinking, like innovation, creativity

– Human-oriented thinking:

• Human-centric mindset;

• Ability to manage personnel flexibly, work with a wide range of staff;

• Ability to collaborate with colleagues effectively.

– Other requirements:

• Final-year students or fresh graduates in majors: Logistics, Supply chain, Economics, Management, Finance,… from universities in Hanoi, Danang or HCM City, such as FTU, NEU, BA, AOF, DAV, RMIT, FPT,… with less than 02 years of experience;

• Orientation to develop career in Logistics field;

• Ability to go on regular business trips to difference provinces.

• Being the leader in extracurricular activities, clubs, … is an advantage

Quyền lợi được hưởng

Starting Salary: 400-800 USD/month, negotiable and periodically reviewed based on your

capacity;

Other benefits: As by Law.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay

Giới thiệu về công ty

Công ty CỔ Phần Giao Hàng Tiết Kiệm
Công ty CỔ Phần Giao Hàng Tiết Kiệm
Số 55 Đường K2 Cầu Diễn, Bắc Từ Liêm Hà Nội
Tốc độ giao hàng tác động rất lớn đến khách hàng trong bán lẻ trực tuyến. GHTK nỗ lực mỗi ngày để cung cấp dịch vụ giao hàng trong ngày và thu tiền hộ (same-day delivery và cash on delivery) uy tín và đáng tin cậy. Chúng tôi tin rằng ...Chi tiết
Tốc độ giao hàng tác động rất lớn đến khách hàng trong bán lẻ trực tuyến. GHTK nỗ lực mỗi ngày để cung cấp dịch vụ giao hàng trong ngày và thu tiền hộ (same-day delivery và cash on delivery) uy tín và đáng tin cậy. Chúng tôi tin rằng dịch vụ này hữu ích cho xã hội nói chung. Người bán hàng bán được nhiều hơn, khách hàng mua sắm thoải mái hơn, và người giao hàng có thêm nhiều công việc và thu nhập xứng đáng. Dịch vụ của chúng tôi đã có mặt tại Hà Nội và Tp.Hồ Chí Minh. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Chuyên Viên Quản Trị Vận Hành OMS [Hải Phòng] trong ngành được tuyển dụng tại bởi Công ty CỔ Phần Giao Hàng Tiết Kiệm. Công ty CỔ Phần Giao Hàng Tiết Kiệm đang cần tuyển 3 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm 2 năm. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Chuyên Viên Quản Trị Vận Hành OMS [Hải Phòng] cách đây lúc 23/08/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

Công ty CỔ Phần Giao Hàng Tiết Kiệm

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Số 55 Đường K2 Cầu Diễn, Bắc Từ Liêm Hà Nội

Quy mô: 500-1000 nhân viên


Việc làm tương tự

Chuyên Viên Quản Trị Vận Hành OMS [Hải Phòng]

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ