Vietnam Branch Customer Service & Operation Supervisor越南分公司操作主管
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 283 lượt xem
Ngày cập nhật: 22/06/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Pháp luật/Pháp lý, Vận tải/Kho vận
Mô tả công việc
Daily operations and coordination 日常业务操作;
2、SOP Improvements 业务操作流程梳理及优化;
3、Liasing with customers, meeting and solving the needs of all stakeholders
客户沟通与维护,业务需求整理;
4、Maintain a healthy relationships with all current suppliers and vendors, also developing new source of suppliers and vendors当地供应商开发与维护
5、Handling of urgent issues shall there be any紧急、异常事件处理;
6、Ad-hoc arrangements and duties assigned by superior or management公司安排的其他事项;
2、SOP Improvements 业务操作流程梳理及优化;
3、Liasing with customers, meeting and solving the needs of all stakeholders
客户沟通与维护,业务需求整理;
4、Maintain a healthy relationships with all current suppliers and vendors, also developing new source of suppliers and vendors当地供应商开发与维护
5、Handling of urgent issues shall there be any紧急、异常事件处理;
6、Ad-hoc arrangements and duties assigned by superior or management公司安排的其他事项;
Yêu cầu ứng viên
1、 Specialize in full spectrum of forwarding experience and knowledge, including customer clearance for import and export FCL / LCL.
专业技能:具备全面的货代专业知识,熟悉相关海关监管条件和进出口报关操作流程;
2、 Vast knowledge in import and export handling with customer service experiences
丰富的进出口货代操作和客服工作经验;
3、 Good interpersonal communication skills and able to work as a team, quick response and flexible in handling urgent cases
具有良好的沟通协调能力及应变处理能力,具备较强的团队合作精神;
4、 Diploma and above with minimum 4 years of experiences in international freight forwarding and logistics industry
大专及以上学历,国际货代工作经验4年及以上;
5、 Fluent in Microsoft offices
熟练使用Word,、excel等办公软件,
6、 Fluent in English is a must, fluent Chinese is an advantage and will be considered first
英文熟练,会中文语是优先考虑;
*Salary to be discussed upon shortlisted during interview薪资面议
专业技能:具备全面的货代专业知识,熟悉相关海关监管条件和进出口报关操作流程;
2、 Vast knowledge in import and export handling with customer service experiences
丰富的进出口货代操作和客服工作经验;
3、 Good interpersonal communication skills and able to work as a team, quick response and flexible in handling urgent cases
具有良好的沟通协调能力及应变处理能力,具备较强的团队合作精神;
4、 Diploma and above with minimum 4 years of experiences in international freight forwarding and logistics industry
大专及以上学历,国际货代工作经验4年及以上;
5、 Fluent in Microsoft offices
熟练使用Word,、excel等办公软件,
6、 Fluent in English is a must, fluent Chinese is an advantage and will be considered first
英文熟练,会中文语是优先考虑;
*Salary to be discussed upon shortlisted during interview薪资面议
Quyền lợi được hưởng
- Company 's Policy
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH SUPER-CHAIN LOGISTICS VIỆT NAM
Bạn đang xem tin việc làm Vietnam Branch Customer Service & Operation Supervisor越南分公司操作主管 trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH SUPER-CHAIN LOGISTICS VIỆT NAM. CÔNG TY TNHH SUPER-CHAIN LOGISTICS VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Vietnam Branch Customer Service & Operation Supervisor越南分公司操作主管 cách đây lúc 24/08/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY TNHH SUPER-CHAIN LOGISTICS VIỆT NAM
Địa chỉ:
Quy mô: Đang cập nhật