Viet Nam and Indonesian Call Center Supervisor

Mức lương: 20-25 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 125 lượt xem

Ngày cập nhật: 08/01/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Kinh doanh/Bán hàng, Biên/Phiên dịch

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

Field: Beauty, Cosmetic
Manage and operate (Vietnamese or Indonesian) all activities in the working shift being run smoothly.
Solve the problems and other issues in the working shift if any.

DUTIES AND RESPONSIBILITIES
1. Oversee all the working task and activities in the shift.
2. Monitor the daily routine of operator.
3. Keep approve and up-sales on the same level.
4. Handle problem in the shift or transfer these issues to the relevant people.
5. Give the daily tasks to operator.
6. Follow and make sure all operators are actively involved activities services improvement and motivation.
7. Receive and handle customer complaints if any.
8. Trained the operator to improve the company service and operator performances.
9. Make the daily report and task handover to the next shift.
10. Other duties assigned by Head Department and Managing Director.

Yêu cầu ứng viên

1. Good communication
2. Basic English or Fluency Indonesian
3. Good management skill, independent working skill and time management
4. Strong customer services oriented mind set

QUALIFICATIONS
1. College or University degree
2. At least 1 year experience as Supervisor/Team Leader or 3 years as Operator.
3. Basic English or Fluency Indonesian
4. Good computer skill: Word, Excel, Power Point

WORKING CONDITIONS
1. Working days: From Monday to Saturday morning
2. Working hours: work on shift and 8 hour/shift
3. Working location: HCM office
4. Be provided all working equipment and stationeries

SALARY AND BENEFITS
1. Salary: 450 – 1000 USD
2. Other benefits: As Vietnamese Labor Law

Quyền lợi được hưởng

- Salary: 450 – 1000 USD
- As Vietnamese Labor Law

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

OLSEN STEINER VIET NAM
OLSEN STEINER VIET NAM
406 Ung Van Khiem, W.25, Binh Thanh, HCMC
Người liên hệ: Ms. Chi
Olsen Steiner is a progressive Law and Investment Management Company presented in Vietnam, Hong Kong and Eastern Europe. We manage projects in E-Commerce. http://www.olsensteiner.com/ Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Viet Nam and Indonesian Call Center Supervisor trong ngành Dịch vụ khách hàng được tuyển dụng tại Hồ Chí Minh bởi OLSEN STEINER VIET NAM. OLSEN STEINER VIET NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Viet Nam and Indonesian Call Center Supervisor cách đây lúc 07/02/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

OLSEN STEINER VIET NAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 406 Ung Van Khiem, W.25, Binh Thanh, HCMC

Quy mô: 25-99 nhân viên


Việc làm tương tự

Viet Nam and Indonesian Call Center Supervisor

Mức lương: 20-25 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ