Urgent*** Deputy Head of Customer Service (Testing/qa Team)

Mức lương: Trên 30 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 163 lượt xem

Ngày cập nhật: 15/06/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngành nghề: IT phần mềm, Điện tử viễn thông, Ngân hàng/ Tài chính

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hà Nội


Mô tả công việc

- Manage team in Hanoi, coordinating to implement projects related to Banks/ Customers in the northern region, including:
- EDC/POS application testing, troubleshooting, debugging, documentation, writing of specifications, also user training and support.
- Co-coordinating and managing one or more simultaneous projects within assigned scope, schedule together with the Sales, Software team and providing project reports.
- System implementation, software installations, hardware (POS terminal, NAC, NCC, HSM...) configuration, commissioning.
- Providing Pre and Post-sale's marketing support, including demonstrations, presentations.

Yêu cầu ứng viên

Technical skills:
+ University Degree in IT.
+ Being capable of reading and understanding hardware interface specs and able to create software that interfaces with the hardware.
+ Ability to gain an understanding of software architecture then analyze & resolve issues.
+ Knowledge of software programming or testing.
+ Knowledge of payment system is an advantage.

Soft Skills:
+ Experience in small team management.
+ English communication.
+ Strongly developed oral and written communication skill with strong customer service ability.
+ Good analytical skill.
+ Possessing a high degree of initiative and independent judgment, and well-developed analytical and problem solving skill.
+ Good team-work spirit.
+ Professional ability in demo, introduction, meeting and discussion.

Quyền lợi được hưởng

- 13th payment, performance bonus
- Premium Healthcare Package
- Birthday, teambuilding activities

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

WIRECARD (VIETNAM)
WIRECARD (VIETNAM)
Unit 3F-B2, Mirae Business Center, 268 To Hien Thanh, Ward 15, District 10, HCMC
Người liên hệ: Ms. Kim Anh
Wirecard provides financial institutions and regional and international merchants in Asia Pacific with a wide variety of payment and issuing processing as well as fraud management solutions. Catering to the specific needs of regional merchants across a broad spectrum of industries, we are connected to more than 50 financial institutions ...Chi tiết
Wirecard provides financial institutions and regional and international merchants in Asia Pacific with a wide variety of payment and issuing processing as well as fraud management solutions. Catering to the specific needs of regional merchants across a broad spectrum of industries, we are connected to more than 50 financial institutions and local payment schemes in Asia Pacific. Wirecard's subsidiaries in Asia Pacific are part of Wirecard AG, headquartered in Germany and listed on the Deutsche Börse Frankfurt (Frankfurt Stock Exchange, FSE), Prime Standard. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Urgent*** Deputy Head of Customer Service (Testing/qa Team) trong ngành IT phần mềm được tuyển dụng tại Hà Nội bởi WIRECARD (VIETNAM). WIRECARD (VIETNAM) đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Urgent*** Deputy Head of Customer Service (Testing/qa Team) cách đây lúc 15/07/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

WIRECARD (VIETNAM)

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Unit 3F-B2, Mirae Business Center, 268 To Hien Thanh, Ward 15, District 10, HCMC

Quy mô: 25-99 nhân viên


Việc làm tương tự

Urgent*** Deputy Head of Customer Service (Testing/qa Team)

Mức lương: Trên 30 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ