(Urgent) Accountant Staff - Ha Noi & Ho Chi Minh
Mức lương: 12-15 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 299 lượt xem
Ngày cập nhật: 18/11/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Mô tả công việc
Address : ROOM NO. 3A.03, FLOOR 3A, VINA BUILDING, NO.131, XO VIET NGHE TINH ST., WARD 17, BINH THANH DIST., HCMC, VIETNAM
- Manage the billing team. Ensure to issue the electronics invoices accurately and on time.
- Manage foreign currency account; fixed assets, accounting ledgers.
- Preparing the P & L report of shipments.
- Handling combine SOA of Ha Noi branch and sending the payment docs to I.B.K bank.
- Preparing VAT report, PIT report, FCT report (if any)
- Check the Weekly report.
* Benefit:
- Salary: 8 MiL – 10 MiL
- Bonus: 13th month bonus
- Salary increase: Once a year.
- Social welfare: Employee will be entitled regulations in compliance with Labor Code of Vietnam such as Social & Medical Insurance, Unemployment Insurance…..).
- Other regimes: Follow the Labor Code and company’s other regulations.
- Manage the billing team. Ensure to issue the electronics invoices accurately and on time.
- Manage foreign currency account; fixed assets, accounting ledgers.
- Preparing the P & L report of shipments.
- Handling combine SOA of Ha Noi branch and sending the payment docs to I.B.K bank.
- Preparing VAT report, PIT report, FCT report (if any)
- Check the Weekly report.
* Benefit:
- Salary: 8 MiL – 10 MiL
- Bonus: 13th month bonus
- Salary increase: Once a year.
- Social welfare: Employee will be entitled regulations in compliance with Labor Code of Vietnam such as Social & Medical Insurance, Unemployment Insurance…..).
- Other regimes: Follow the Labor Code and company’s other regulations.
Yêu cầu ứng viên
- University graduate in accounting.
- Good knowledge of Forwarding/ Logistic.
- Good command of Excel is an advantage.
- Having at least 2 years of experience in Accounting or having 01 year working experience in Forwarding/ Logistic;
- Have ability of English
- Communication skill
- Planning skill
- Honest, carefully and willing to learn new things.
- Good knowledge of Forwarding/ Logistic.
- Good command of Excel is an advantage.
- Having at least 2 years of experience in Accounting or having 01 year working experience in Forwarding/ Logistic;
- Have ability of English
- Communication skill
- Planning skill
- Honest, carefully and willing to learn new things.
Quyền lợi được hưởng
- Lương tháng 13
- 14 ngày phép năm
- Du lịch 1 năm 1 lần
- 14 ngày phép năm
- Du lịch 1 năm 1 lần
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH HANS WORLD LOGISTICS VIỆT NAM – CHI NHÁNH HỒ CHÍ MINH
Phòng 3A.03-Tầng 3A, Tòa nhà Vina-131 Xô Viết Nghệ Tĩnh, P.17, Q. Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh
Người liên hệ: HR Department
Phòng 3A.03-Tầng 3A, Tòa nhà Vina-131 Xô Viết Nghệ Tĩnh, P.17, Q. Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh
Người liên hệ: HR Department
Website: http://www.hans-logis.com/eng/main.html Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm (Urgent) Accountant Staff - Ha Noi & Ho Chi Minh trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH HANS WORLD LOGISTICS VIỆT NAM – CHI NHÁNH HỒ CHÍ MINH. CÔNG TY TNHH HANS WORLD LOGISTICS VIỆT NAM – CHI NHÁNH HỒ CHÍ MINH đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin (Urgent) Accountant Staff - Ha Noi & Ho Chi Minh cách đây lúc 12/01/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY TNHH HANS WORLD LOGISTICS VIỆT NAM – CHI NHÁNH HỒ CHÍ MINH
Địa chỉ: Phòng 3A.03-Tầng 3A, Tòa nhà Vina-131 Xô Viết Nghệ Tĩnh, P.17, Q. Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: 25-99 nhân viên