Trưởng Phòng Dịch Vụ Khách Hàng - Manager of Teller - New Branch In DA Nang

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 109 lượt xem

Ngày cập nhật: 05/04/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngành nghề: Kế toán/Kiểm toán, Pháp luật/Pháp lý, Ngân hàng/ Tài chính

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Đà Nẵng


Mô tả công việc

We are looking for candidates for NEW BRANCH OPENING IN 5/2019.

You will be trained before starting date. Please apply directly here.

Dead line for application: 15/Apr/2019

Thời hạn gửi hồ sơ ứng tuyển: 15/4/2019

Plan Interview Schedule: End of Apr/2019

Thời gian phỏng vấn dự kiến: Cuối tháng 4/2019



Objective:

Overall manage operation of Teller Department
Delegation of Authority:

· To approve/reject transactions, to provide instructions within delegated authority

· To evaluate performance of staff under direct supervision, to propose awards, rewards and warning accordingly


Working Relationship:

Internal: All Departments/Sections at HO (Head Office) and Branches

External: Customers

Duties and Resposibilities:

To maintain best customer satisfaction
· Check & verify/approve/control daily transaction (Open account, Remittance, international payment, card, internet banking services...) in system.

· Approve for cancelled transaction; reject for wrong input transaction.

· Sign on voucher of daily transaction/ daily report of transaction

· Co-operate with OPAC Dept. & Cash Dept. to process transaction smoothly.

· Check & reconcile transaction history reported by staffs and give instruction to solve surplus & shortage of money.

Co-operate with OPAC Dept. & Cash Dept. to process transaction smoothly
· Control and follow up assigned task of subordinates.

· Lead and give opinion to subordinates for completing tasks on time & effectively.

· Evaluate staff’s performance

· Create report relating to Teller operation.

· Perform other tasks assigned by GM (General Manager)/ DGM (Deputy General Manager)

Yêu cầu ứng viên

Bachelor of Economics/Finance or relevant field

At least 8 years experience in relevant field, including 3 years in managing level

- Working with high care / Problem solving Skills

- Good communication Skills

- Good understanding of local law on foreign exchange control and investment.

Good Ability to work under high pressure

Quyền lợi được hưởng

- Korea

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

SHINHAN BANK VIETNAM
SHINHAN BANK VIETNAM
Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung Street, Da Kao Ward, District 1, HCMC
Người liên hệ: HR Department
Shinhan Bank is one of the leaders in Korean financial institutes with more than 100 years of traditional prestige. We have more than 1,000 inbound branches and the largest customer base in Korea, and 150 networks in 20 countries. We were the pioneer in Vietnamese potential market by establishing Shinhan ...Chi tiết
Shinhan Bank is one of the leaders in Korean financial institutes with more than 100 years of traditional prestige. We have more than 1,000 inbound branches and the largest customer base in Korea, and 150 networks in 20 countries. We were the pioneer in Vietnamese potential market by establishing Shinhan Bank Representative Office in 1993. Two years later, we opened Shinhan Bank Hochiminh Branch. Our big milestone was marked in Nov 2009 with the opening of the first 100% foreign owned bank, named Shinhan Vietnam Bank. November 2011, Shinhan Vietnam Bank merged & acquainted Shinhan Vina Bank to become Shinhan Bank Viet Nam. The Head Office is located in Ho Chi Minh city, and 30 branches are in Ho Chi Minh, Ha Noi, Bac Ninh, Dong Nai and Binh Duong, Hai Phong, Thai Nguyen, Vinh Phuc. If you desire to build an extraordinary career with Shinhan Bank Viet Nam and believe that you can make a difference, we invite you to submit your application for the following post: Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Trưởng Phòng Dịch Vụ Khách Hàng - Manager of Teller - New Branch In DA Nang trong ngành được tuyển dụng tại bởi SHINHAN BANK VIETNAM. SHINHAN BANK VIETNAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Trưởng Phòng Dịch Vụ Khách Hàng - Manager of Teller - New Branch In DA Nang cách đây lúc 04/05/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

SHINHAN BANK VIETNAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung Street, Da Kao Ward, District 1, HCMC

Quy mô: 1.000-4.999 nhân viên


Việc làm tương tự

Trưởng Phòng Dịch Vụ Khách Hàng - Manager of Teller - New Branch In DA Nang

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ