Training Staff (For Service Field)

Mức lương: 25-30 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 119 lượt xem

Ngày cập nhật: 28/09/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Kinh nghiệm: 3 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Giáo dục/Đào tạo

Số lượng:1

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Không yêu cầu

Làm việc tại:Hà Nội


Mô tả công việc

• Design onboarding session for new hires and sales trainees .

• Evaluate sales team performance to ensure incorporation of taught techniques .

• Report on training program effectiveness .

• Responsible for delivery to ensure the service & relevant training programs in plan.

• Participate in developing service and relevant training programs for sales.

• Conduct training need analysis for sales and relevant training programs.

• Measure service training programs qualification and training result; Be responsible for the operation training plan, implementation, effectiveness .

• Oversee training material and suggest improvements .

• Choose the most appropriate training method per case (e.g. on-the-job training, seminars and simulations) .

• Identify current and future training needs related to behavioral trainings and competency-based trainings .

• Design and deliver training programs to make sure the sales & service team can meet customer service standards as CowayVN’s commitment with principles .

• Follow up training effectiveness through in-class evaluations, customer surveys …

• Establish, review, and recommend improvements in training policies and procedures.

• Liaise with managers and encourage on-the-job coaching (e.g. how to handle difficult client cases) .

• Coordinate mentorship programs for new customer service representatives .

• Assess the impact of each educational course on staff performance and client satisfaction .

• Join field work to understand the business and gain more insights for training.

• Develop new training materials and assessment tools for training evaluation.

• Stay up-to-date with employee development trends .

• Participate in Training projects & other assignments from Training Manager.

Yêu cầu ứng viên

• 2-3 years’ Work experience as a Customer Service Trainer or similar role .

• Experience in sales or customer service positions.

• Current knowledge of effective training & development methods is a plus.

• Knowledge of Learning Management Software (LMS).

• Familiarity with interactive learning activities .

• Excellent communication, presentation, interpersonal and organizational skills .

• BSc degree in in Business Administration, Psychology, Hospitality, Commercial, Economy or relevant field .

• Additional certification in training is a plus .

* Other skills: 

• Proactive and open-minded. Service mindset .

• Hands on and can-do attitude .

• Passionate about continuous learning .

• Work well under high pressure and deadline oriented.

• Detail-oriented, analytical and inquisitive .

• Ability to work independently and with others .

• Extremely organized with strong time-management skill .

• Travel required.

Quyền lợi được hưởng

- Social Insurance based on 100% salary.

- All rights and benefits by law .

- Working in a global company with number 1 brand name in Korea and Malaysia .

- Working in a fast-paced environment .

- 13th salary .

- Working time: 8:00 ~ 18:00 Monday ~ Friday. NO working on Saturday.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay

Giới thiệu về công ty

Công ty TNHH Coway Vina
Công ty TNHH Coway Vina
tầng 12, Hồng Hà Center, 25 Lý Thường Kiệt

Coway Việt Nam là pháp nhân tại Việt Nam của công ty Coway có trụ sở tại Hàn Quốc. Chúng tôi chính thức vào thị trường Việt Nam năm 2020 với tư cách pháp nhân độc lập. Trước đó chúng tôi có đối tác độc quyền tiêu thụ sản phẩm ...Chi tiết

Coway Việt Nam là pháp nhân tại Việt Nam của công ty Coway có trụ sở tại Hàn Quốc. Chúng tôi chính thức vào thị trường Việt Nam năm 2020 với tư cách pháp nhân độc lập. Trước đó chúng tôi có đối tác độc quyền tiêu thụ sản phẩm tại Việt Nam là Công Ty Carpa. 

Sản phẩm chủ đạo của chúng tôi là máy lọc nước và máy lọc không khí thương hiệu số 1 Hàn Quốc. Chúng tôi tự hào đóng góp phần lớn vào việc đem lại chất lượng cuộc sống trong sạch, bảo vệ sức khỏe người dùng. 

Chất lượng máy lọc nước và máy lọc không khí Coway đã được chứng nhận bằng việc sản phẩm Coway chiếm thị phần số 1 Hàn Quốc và Malaysia

Do nhu cầu kinh doanh, chúng tôi cần tuyển rất nhiều vị trí

Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Training Staff (For Service Field) trong ngành Dịch vụ khách hàng được tuyển dụng tại Hà Nội bởi Công ty TNHH Coway Vina. Công ty TNHH Coway Vina đang cần tuyển 1 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm 3 năm. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Training Staff (For Service Field) cách đây lúc 08/10/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

Công ty TNHH Coway Vina

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: tầng 12, Hồng Hà Center, 25 Lý Thường Kiệt

Quy mô: 1000+ nhân viên


Việc làm tương tự

Training Staff (For Service Field)

Mức lương: 25-30 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ