Tender & Contract Manager

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 290 lượt xem

Ngày cập nhật: 06/11/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngành nghề: Pháp luật/Pháp lý, Khách sạn/Nhà hàng

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

General:

It is important that all employees have a clear understanding of the expectations of their duties and responsibilities. This job description outlines the major responsibilities for this role and is a guide to the employee and their managers as to their overall responsibilities. The employee recognizes that they may be required to undertake work that is outside of the specifics of this job description from time to time, as required and requested to do so for the good operations of the Company, and they agree to undertake all reasonable and lawful instructions provided to them. Following are the main duties and responsibilities for this position:
Điều quan trọng là toàn bộ nhân viên phải nắm được rõ nhiệm vụ và trách nhiệm của mình. Bảng Mô tả công việc này phần nào thể hiện nhiệm vụ chủ chốt của vị trí này là hướng dẫn cho các nhân viên và quản lý của họ về trách nhiệm chung của mình. Nhân viên cần hiểu họ phải thực hiện các công việc mà không nằm trong các mô tả công việc cụ thể theo thời gian, theo yêu cầu và được yêu cầu thực hiện cho sự vận hành thuận lợi của công ty và họ thống nhất tuân theo toàn bộ các chỉ thị hợp lý và hợp pháp mà họ nhận được. Theo đó, nhiệm vụ và trách nhiệm chính của vị trí này bao gồm:


Primary Responsibilities:

• Manage the execution and administration of construction and services contracts to include Request for Proposal (RFP), Request for Qualification (RFQ), Invitation to Bid (ITB), and all related documentation.
• Efficiently, direct, manage and undertake Contract administrative duties across projects
• Plan, monitor and support the commercial and contractual operations and encourage “best practice”
• Provide contractual and commercial advice and support to the Project and Construction Managers
• Provide all commercial and contractual liaison with Owning company representatives


Major Responsibilities and duties:

• Support procurement strategies in alignment with Project policies and objectives
• Support development of project procurement plan and oversee it’s subsequent implementation
• Advise and lead on management and administration of complex, long-term services and major construction contracts
• Assist in development of scope of work, evaluation of methodologies, price proposal structures and all aspects of contract formulation. Suggest and support argument for contract types for a given purchasing situation
• Review and approve/execute, RFPs, ITB, RFQs and Contracts
• Assist with preparation of tender documentation, issue of tender documents, adjudication of tenders and preparation of tender reports
• Lead and manage the preparation of contract documentation and obtaining of signatures
• Monitor the review of consultant and contractor bonds, insurances and payment guarantees and ensure continuous documentation compliance
• Establish procedures for the evaluation of and management of change orders and contractor claims.
• Monitor and manage in-house processes for the preparation of consultant and contractor monthly interim payment certificates and expedite the approval and processing of payments, including collecting sign-offs and liaison with funding agencies (Banks)
• Prepare monthly cost report including meetings with senior staff members to obtain financial information regarding all changes in the allocated contracts
• Coordinate project financial information and contractual issues with senior staff members
• Participate in meetings associated with financial and contract related issues
• Manage the contract administration activities and provide interpretations of the contract clauses and conditions
• Assist in project close-out activities with and contractual issues – final accounts
• Review final payment certificates and retention releases

Yêu cầu ứng viên

Qualifications and Experience:

• Bachelor’s degree in purchasing, business or related field
• Having at least 5 years work experience in a major purchasing environment.
• Having a command of purchasing principles, methodologies and concepts commensurate with all types of construction procurement.
• Good communication skills, strong command of oral and written English.
• Good at computer skills including Microsoft office
• Teamwork and Problem solving skills including ability to define problems, collect data, establish facts and deal with several abstract and concrete variables.

Quyền lợi được hưởng

- Companytrip
- Pantry

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH SERENITY HOLDING VIỆT NAM
CÔNG TY TNHH SERENITY HOLDING VIỆT NAM
7F, Vincom Center Đồng Khởi, 72 Lê Thánh Tôn, Q1
Người liên hệ: HR Department
Since its launch in 2008, Fusion has become a leading innovator of wellness-inspired hotels and resorts and is now the only fully vertically integrated hospitality company in Southeast Asia. Under one roof, Fusion conceptualizes, designs, builds and manages beachside resorts and city hotels through its uniquely branded hospitality concepts. Fusion ...Chi tiết
Since its launch in 2008, Fusion has become a leading innovator of wellness-inspired hotels and resorts and is now the only fully vertically integrated hospitality company in Southeast Asia. Under one roof, Fusion conceptualizes, designs, builds and manages beachside resorts and city hotels through its uniquely branded hospitality concepts. Fusion has opened six resorts and hotels in Vietnam so far, with a team now boasting more than 1,500 employees, including 300 spa specialists. At present, guests can experience Fusion’s original “all-spa inclusive” concept, and “breakfast anytime, anywhere” service, along with their inventive approach to the hospitality sector, in Da Nang, Nha Trang, Ho Chi Minh City, and Phu Quoc Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Tender & Contract Manager trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH SERENITY HOLDING VIỆT NAM. CÔNG TY TNHH SERENITY HOLDING VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Tender & Contract Manager cách đây lúc 20/02/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY TNHH SERENITY HOLDING VIỆT NAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 7F, Vincom Center Đồng Khởi, 72 Lê Thánh Tôn, Q1

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Tender & Contract Manager

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ