Temporary Customer Service Staff (8 Month) - 2 Persons

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 213 lượt xem

Ngày cập nhật: 17/02/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Xuất nhập khẩu, Vận tải/Kho vận

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hà Nội


Mô tả công việc

- Receive PO from Customers and check stock levels and delivery times
- Plan and prepare the delivery schedule in order to meet the customer delivery due date
- Issue P/O to supplier for purchase and order of trading material according to plan
- Make arrangements for deliveries of trading materials
- Issue invoices and request D/O from suppliers or transports
- Control stock levels of trading materials for normal deliveries
- Coordinate with customers and suppliers to ensure smooth deliveries of trading
- Work and negotiate with customers
- Reflect all work in company systems
- Any task assigned by superior
The more detail of job will be further given in the interview.

Yêu cầu ứng viên

- At least 2 years experience relate to import-export field
- University degree relates to logistics/ import-export field.
- Having strong communication and negotiation skills (both in Vietnamese and English)
- Good knowledge of Incoterm
- Good in English.
- MS Office skill (especially Excel), careful, attention to detail and accuracy.

Benefit:
- Working from Monday to Friday, from 8.30 am – 5.00 pm;
- Having health check once a year;
- 12 days for annual leave, increase yearly up to 20 days annual leave per year;
- Annual bonus paid twice per year;
- Evaluation to increase salary 1 time per year.
- Company trip once a year (Oversea/domestic)

Quyền lợi được hưởng

- Evaluation to increase salary 1 time per year
- Having health check once a year
- 12 days for annual leave, increase yearly up to 20 days annual leave per year

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

INABATA VIETNAM CO., LTD
INABATA VIETNAM CO., LTD
Unit 902B, SUN RED RIVER Building, 23 Phan Chu Trinh Str., Hoan Kiem Dist., Hanoi, Vietnam
Người liên hệ: HR Department
Inabata Vietnam Co., Ltd. invested by Inabata Singapore (Pte.) Ltd is an affiliate of Inabata & Co., Ltd (Japan). We’re specializing in Import/Export and sales of plastic resins, chemicals, management consultant, and others. In order to develop activities in Vietnam, we are now seeking for 01 person for the position ...Chi tiết
Inabata Vietnam Co., Ltd. invested by Inabata Singapore (Pte.) Ltd is an affiliate of Inabata & Co., Ltd (Japan). We’re specializing in Import/Export and sales of plastic resins, chemicals, management consultant, and others. In order to develop activities in Vietnam, we are now seeking for 01 person for the position of Sales Executive . https://www.inabata.vn/en/ Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Temporary Customer Service Staff (8 Month) - 2 Persons trong ngành Dịch vụ khách hàng được tuyển dụng tại Hà Nội bởi INABATA VIETNAM CO., LTD. INABATA VIETNAM CO., LTD đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Temporary Customer Service Staff (8 Month) - 2 Persons cách đây lúc 19/03/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

INABATA VIETNAM CO., LTD

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Unit 902B, SUN RED RIVER Building, 23 Phan Chu Trinh Str., Hoan Kiem Dist., Hanoi, Vietnam

Quy mô: Đang cập nhật


Việc làm tương tự

Temporary Customer Service Staff (8 Month) - 2 Persons

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ