Service Quality Analyst

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 78 lượt xem

Ngày cập nhật: 11/09/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Vận tải/Kho vận

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

Quality Shipment Monitoring System (QSMS):
- React to potential service incidents by responding to information in QSMS application
- Complete the analysis of shipments incidents in QSMS to identify the potential incidents or issues
- Push process failures to the facilities accountable for identification of rout cause and potential corrective action.
- Update network of major service incidents when required
- Ensure that adequate information is entered into QSMS to keep customers updated when we are not able to meet the transit time promise.

Operational Performance analysis:
- Interpret and analyse the measurement, monitoring and action to ensure operational KPIs are met.
- Use existing tools and method for analysis to identify the issues, problems
- Prepare report with list of possible corrective actions to the findings and root causes.

Crisis management:
- Identify crisis situation and communicate potential solution with Manager.

Yêu cầu ứng viên

- 2 years of relevant working experienced (preferably in the operations area)
- Effective analytical problem solving skills & high-level reasoning
- Well-developed planning and organisation skills
- Effective communication skills in English
- ‘Can do’ attitude with a well –balanced sense of perspective, sense of humour
- Advanced Software Skills (excel, access, SQL)

Quyền lợi được hưởng

- Very attractive sales incentive
- Premium Health care plan
- Competitive salary

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

DHL-VNPT EXPRESS LTD.
DHL-VNPT EXPRESS LTD.
6 Thang Long Street, Ward 4, Tan Binh District, HCMC
Người liên hệ: HR Department
DHL – The Logistics company for the world DHL is the global market leader in the logistics industry and “The Logistics company for the world”. DHL commits its expertise in international express, air and ocean freight, road and rail transportation, contract logistics and international mail services to its customers. A ...Chi tiết
DHL – The Logistics company for the world DHL is the global market leader in the logistics industry and “The Logistics company for the world”. DHL commits its expertise in international express, air and ocean freight, road and rail transportation, contract logistics and international mail services to its customers. A global network composed of more than 220 countries and territories and about 300,000 employees worldwide offers customers superior service quality and local knowledge to satisfy their supply chain requirements. DHL accepts its social responsibility by supporting climate protection, disaster management and education. DHL is part of Deutsche Post DHL. For the latest news and happenings about DHL in Asia Pacific, visit http://press.ap.dhl.com. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Service Quality Analyst trong ngành được tuyển dụng tại bởi DHL-VNPT EXPRESS LTD.. DHL-VNPT EXPRESS LTD. đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Service Quality Analyst cách đây lúc 27/12/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

DHL-VNPT EXPRESS LTD.

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 6 Thang Long Street, Ward 4, Tan Binh District, HCMC

Quy mô: 500-999 nhân viên


Việc làm tương tự

Service Quality Analyst

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ