Service Engineer (Kỹ Sư Dịch Vụ Khách Hàng)

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 217 lượt xem

Ngày cập nhật: 19/11/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Cơ khí/Chế tạo/Tự động hóa

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Bình Dương, Đà Nẵng


Mô tả công việc

- Be in charge of the technical training program by conducting the daily/weekly/monthly/period technical product training to improve & competent the product skill for all of our service technicians.
- Support the execution team on troubleshoot complex technical faults, report findings and communicate with principals for solutions and feedback.
- Communicate with customers on their needs and request for refurbishment service including recommended solution, proposed component, supervise refurbishment project , testing and commissioning and handing over.

Yêu cầu ứng viên

- Degree in Electrical engineering.
- At least 2 years working experience with relevant experience: either in technical training or in technical support position;
- Having high sense of self – learning; Interesting & be motivated in training job role;
- Independent, able to travel to provinces and station for a few days on site per trip as and when required.
- Good command of spoken and written English as well as skilled in Microsoft Office.
- Reporting line: report directly to Division Manager Service (Indonesian citizen).
- Working time: Monday to Friday, from 8:00am to 5:15PM.
- Working location: VSIP1 Binh Duong.

Quyền lợi được hưởng

- Good training program for career development
- Professional working environment
- 05 working days per week

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

MHE - DEMAG VIETNAM CO LTD
MHE - DEMAG VIETNAM CO LTD
15 Street 2, Vietnam Singapore Industrial Park, Thuan An, Binh Duong
Người liên hệ: HR Dept
MHE-Demag is a global market leader for material handling equipment. We are a joint venture between Jebsen & Jessen (SEA) Pte Ltd and Demag Cranes & Components GmbH. Our main products are: Crane & Components (Electric Overhead Travelling Crane, Engineered Gantry Crane, Slewing Jib Crane, Wire-Rope & Chain Hoist); Industrial ...Chi tiết
MHE-Demag is a global market leader for material handling equipment. We are a joint venture between Jebsen & Jessen (SEA) Pte Ltd and Demag Cranes & Components GmbH. Our main products are: Crane & Components (Electric Overhead Travelling Crane, Engineered Gantry Crane, Slewing Jib Crane, Wire-Rope & Chain Hoist); Industrial Product (Dock Leveler; Goods Lift; Car Park System;Gondola /Building Maintenance Unit; Warehouse Trucks); Service, Parts & Refurbishment. Our company website is : www.mhe-demag.com We are seeking the qualified candidates for above position: Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Service Engineer (Kỹ Sư Dịch Vụ Khách Hàng) trong ngành Dịch vụ khách hàng được tuyển dụng tại Bình Dương bởi MHE - DEMAG VIETNAM CO LTD. MHE - DEMAG VIETNAM CO LTD đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Service Engineer (Kỹ Sư Dịch Vụ Khách Hàng) cách đây lúc 18/12/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

MHE - DEMAG VIETNAM CO LTD

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 15 Street 2, Vietnam Singapore Industrial Park, Thuan An, Binh Duong

Quy mô: 25-99 nhân viên


Việc làm tương tự

Service Engineer (Kỹ Sư Dịch Vụ Khách Hàng)

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ