Service Development & Customer Care Executive

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 83 lượt xem

Ngày cập nhật: 03/04/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Tư vấn/Chăm sóc khách hàng, Dịch vụ khách hàng, Pháp luật/Pháp lý

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hà Nội


Mô tả công việc

JOB OJECTIVES

- Develop the sales revenue in Customer Service Department
- Prepare the quotation, contracts, invoices and other paper works as internal procedures
- Consult and answer to customers’ requirement
- Collect data, prepare the related documents and send to customers for monthly service payment
- Check the service contracts, update customers’ information and key in the data in the system
- Collect meter count for billing and send to Finance team for issuing red invoices
- Send invoice to customers and follow up the payment
- Take care and manage the current customers
- Approach customers to sell consumable, toner
- Periodically contact to customers to survey and collect customers’ feedback about the quality of service
- Prepare periodical report as requested
- Other assignments from direct supervisors

Yêu cầu ứng viên

***REQUIREMENTS:

- Female only
- Bachelor's degree
- Good in English
- Well organized and high sense of responsibilities
- Strong planning and analytical skills
- Good communication, negotiation and presentation skills

** Benefit:
- Meal allowance
- Full benefit as Vietnam labor law: insurances, annual leave…
- Annual health check-up at international clinic
- Company outing trip 1-2 time/year
- Quarterly company party
- Team building activities
- Young & friendly working environment

*** Working location: No.5 Nguyen Ngoc Vu street, Cau Giay district, Ha Noi

Quyền lợi được hưởng

- 13th payment
- Private Insurance
- Company trip

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS VIETNAM
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS VIETNAM
Room 3, 8th floor, Bitexco Financial Tower, 2 Hai Trieu, Dist.1, HCMC
Người liên hệ: HR Department
We are a multi-national, Japanese company, recognized world-wide as a leader in information management focused on enterprise content, technology optimization and cloud services. Our business is developing, manufacturing and sale of multi-functional peripherals (MFPs), printers, equipment for production print systems and graphic arts. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Service Development & Customer Care Executive trong ngành được tuyển dụng tại bởi KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS VIETNAM. KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS VIETNAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Service Development & Customer Care Executive cách đây lúc 02/05/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS VIETNAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Room 3, 8th floor, Bitexco Financial Tower, 2 Hai Trieu, Dist.1, HCMC

Quy mô: 25-99 nhân viên


Việc làm tương tự

Service Development & Customer Care Executive

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ