Senior Trade Marketing Executive

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 105 lượt xem

Ngày cập nhật: 29/03/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Tổ chức sự kiện/Quà tặng, Marketing/Quảng cáo

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

** Role Purpose:
The purpose of this role is to ensure that the appearance and integrity of brands from Lam Soon among the market. This role can develop and deploy the plan with multi-channel brand initiatives under supervision of company strategy. This role will mainly support team to handle brand visibility at POS to ensure brand communication and support sale -offtakes

** Duties & Responsibilities
Report and administrative (20%)
• Achieve the brand target for the responsible categories.
• Support brand manager (BM) to fulfill the report requirement from head office and other regions.
• Be a master in presentation and excel which can help line manager to present & create Dashboard/ PowerPoint/ Graphs and Charts, etc.
Trade marketing (40%)
• Involve key stakeholders for product at each stage of campaign and evaluate the results once it’s completed.
• Play a key role to fulfill company events / brand activation in both MT and GT channels.
• Plan and carry on marketing activities to support Sale offtakes in multi-channels.
• Mainly monitor and deliver POSMs to sale area in addition to support promotion campaign and brand activation.
• Contact suppliers/ vendors to create and produce new POSM under budget given
• Work closely with Key account & sale team to monitor promotion performance and marketing activities at POS across channels.
Brand marketing & E-commerce (40%)
• Self- manage and execute digital/ media marketing activities under brand’s requirement.
• Assist BM to fulfill B2C website data in term of products, promotion, price, policies with provided guideline.
• Proactive to generate additional sales at every turn in e-commerce and social media platform under BM supervision.
• Self-manage content calendar to fulfill own-media channels content from time to time.
• Support BM to monitor media investment and execution in order to meet brand/ media KPIs.
• Any other duties assigned by the management from time to time.

Yêu cầu ứng viên

** Minimum Qualification & Experience: Diploma or Degree of Marketing/ Business/ Comunication.
** At least 3-4-year experiences in above mentioned majors.
** Background in FMCG, Retail, E-commerce or Agency.
** Requirements Intangibles
• High attention to detail in fast paced environment
• Excellent sense of prioritization and time management
• Highly organized YET flexible
• Willing to take instructions BUT able to work independent after receiving instructions.
• Must have sense of art and design
• Having knowledge/ experience in brand marketing is a plus
** Skills
• Language requirements: Vietnamese – native; English - confident level: Writing and Speaking.
• Strategic thinker
• Clear communications skills, both written and verbal
• Digital marketing
• Trade marketing

Quyền lợi được hưởng

- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Regular team building and social events

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

LAM SOON VIETNAM CO. LTD.
LAM SOON VIETNAM CO. LTD.
45 VO THI SAU, DAKAO WARD, DIST. 1, HCMC
Người liên hệ: HR Dept
Tập đoàn Lam Soon là một tập đoàn Singapore có bề dày hơn 60 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực sản xuất hàng tiêu dùng nhanh, bao gồm các sản phẩm chăm sóc vệ sinh cá nhân và gia đình, thực phẩm như nước trái cây, sữa, dầu ăn,….và được ...Chi tiết
Tập đoàn Lam Soon là một tập đoàn Singapore có bề dày hơn 60 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực sản xuất hàng tiêu dùng nhanh, bao gồm các sản phẩm chăm sóc vệ sinh cá nhân và gia đình, thực phẩm như nước trái cây, sữa, dầu ăn,….và được bình chọn là Thương hiệu tin cậy trong 10 năm liên tiếp ở châu Á. Hiện nay, Lamsoon đang hoạt động ở 4 quốc gia : Singapore, Malaysia, Thái Lan và Việt Nam. Các nhãn hiệu tiêu biểu của Lam Soon được tiêu dùng và chấp nhận rộng rãi ở nhiều nước Châu Á như dầu ăn Sailing Boat, dầu Oliu Naturel, Nước trái cây UFC, sữa đậu nành Homesoy, Hershey, sữa tắm và nước rửa tay Antabax, …… Công ty TNHH Lam Soon Việt Nam được thành lập năm 2012, và đang từng bước xây dựng đội ngũ nhân sự và phát triển thị trường. Với phương châm “Chất lượng luôn đi đầu”, Lam Soon Việt Nam luôn nỗ lực để tạo ra các sản phẩm chất lượng tốt nhất để đồng hành cũng các gia đình Việt. Refer to following links for further info: 1) Lam Soon Corp website: http://lamsoongroup.com/ 2) Our social medial: https://www.facebook.com/AntabaxVietNam/ Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Senior Trade Marketing Executive trong ngành được tuyển dụng tại bởi LAM SOON VIETNAM CO. LTD.. LAM SOON VIETNAM CO. LTD. đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Senior Trade Marketing Executive cách đây lúc 27/04/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

LAM SOON VIETNAM CO. LTD.

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 45 VO THI SAU, DAKAO WARD, DIST. 1, HCMC

Quy mô: 25-99 nhân viên


Việc làm tương tự

Senior Trade Marketing Executive

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ