Senior Quality Monitoring Specialist / Quality Manager
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 136 lượt xem
Ngày cập nhật: 09/03/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Trưởng nhóm
Ngành nghề: Tư vấn/Chăm sóc khách hàng, Dịch vụ khách hàng, Kinh doanh/Bán hàng
Mô tả công việc
The person would be is responsible for consistently monitoring agent performance. The Call Monitoring Specialist reviews calls and correspondence of all Call Center agents (Undewriting, Collector, customer service, telesales team), documents call quality results and provides feedback to Agents, Management.
Yêu cầu ứng viên
- Verifying results by measuring skills in use of scripts, product knowledge, CRM usage, greeting, listening, , objection handling, efficiency, courteous close of call
- Record evaluations in standard scoring forms
- Identify agent training needs based on call monitors
- Documenting the call quality results and providing feedback to Agents Supervisors and trend data to the QA team as required
- Identify trends and risks
- Brief Management on agent performance regularly
- Other quality assurance duties as assigned
Critical Skills
1. Experience with call center quality assurance practices in financial servicesanks or collections.
2. English Level - not less than Intermediate Level ̣̣ (MUST - reported to English-speaking Manager)
3. Highly detail oriented , well organized
Quyền lợi được hưởng
- Salary + bonus
- Working in an international environment, having opportunities for development.
- Record evaluations in standard scoring forms
- Identify agent training needs based on call monitors
- Documenting the call quality results and providing feedback to Agents Supervisors and trend data to the QA team as required
- Identify trends and risks
- Brief Management on agent performance regularly
- Other quality assurance duties as assigned
Critical Skills
1. Experience with call center quality assurance practices in financial servicesanks or collections.
2. English Level - not less than Intermediate Level ̣̣ (MUST - reported to English-speaking Manager)
3. Highly detail oriented , well organized
Quyền lợi được hưởng
- Salary + bonus
- Working in an international environment, having opportunities for development.
Quyền lợi được hưởng
- Salary + bonus
- Working in an international environment, having opportunities for development.
- Working in an international environment, having opportunities for development.
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP
Tầng 10, Tòa nhà Miss Áo Dài, 21 Nguyễn Trung Ngạn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Người liên hệ: Mr. Thành – HR
Tầng 10, Tòa nhà Miss Áo Dài, 21 Nguyễn Trung Ngạn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Người liên hệ: Mr. Thành – HR
Bạn đang xem tin việc làm Senior Quality Monitoring Specialist / Quality Manager trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP. CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Senior Quality Monitoring Specialist / Quality Manager cách đây lúc 07/04/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP
Địa chỉ: Tầng 10, Tòa nhà Miss Áo Dài, 21 Nguyễn Trung Ngạn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: Đang cập nhật