Senior Customer Service
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 122 lượt xem
Ngày cập nhật: 21/03/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Mô tả công việc
Reports to: CS Supervisor
Role Purpose: Handle customer retention activities and renewal premium collection
Key Accountabilities:
• Work with sales team/bank partners to ensure all opportunities for premium collection and lapsed prevention;
• Coordinate with team members to maximize premium collections in a timely and effective manner, and to minimize lapsed rate;
• Perform trend analysis and propose plans to retain & drive loyalty;
• Build up Retention Manual & Guideline for policy retention;
• Daily operational responsibility for productivity and performance management of the collections team;
• Study & propose different premium payment methods and channels to maximize customer convenience;
• Participate and contribute to CS related projects/initiatives to improve the customer experience and customer-centricity mind set;
• Handle complaints, customer service activities & POS transactions within delegation;
• Other tasks assigned by Line Manager/Manager.
Role Purpose: Handle customer retention activities and renewal premium collection
Key Accountabilities:
• Work with sales team/bank partners to ensure all opportunities for premium collection and lapsed prevention;
• Coordinate with team members to maximize premium collections in a timely and effective manner, and to minimize lapsed rate;
• Perform trend analysis and propose plans to retain & drive loyalty;
• Build up Retention Manual & Guideline for policy retention;
• Daily operational responsibility for productivity and performance management of the collections team;
• Study & propose different premium payment methods and channels to maximize customer convenience;
• Participate and contribute to CS related projects/initiatives to improve the customer experience and customer-centricity mind set;
• Handle complaints, customer service activities & POS transactions within delegation;
• Other tasks assigned by Line Manager/Manager.
Yêu cầu ứng viên
Education University degree in insurance, finance, economics, MKT
Years of Related Work Experiences: At least 5 year experience in Life Insurance
Desirable Criteria: At least 5 year experience in Life Insurance Operation
Good at English communication
Technical/Professional Competency Requirements:
• High agility to change (innovation mind-set) and strong in customer service mindset
• Strategic & creative thinking with problem solving skills
• Demonstrate to work across the organization and drive continuous improvement.
• Strong in communication and effective management skills
Core Competency Requirements:
• Good communication and customer service mind;
• Highly committed, well-organized, pro-active, innovative, honest, integrity, thorough, persevere and diligent
• Result oriented;
Years of Related Work Experiences: At least 5 year experience in Life Insurance
Desirable Criteria: At least 5 year experience in Life Insurance Operation
Good at English communication
Technical/Professional Competency Requirements:
• High agility to change (innovation mind-set) and strong in customer service mindset
• Strategic & creative thinking with problem solving skills
• Demonstrate to work across the organization and drive continuous improvement.
• Strong in communication and effective management skills
Core Competency Requirements:
• Good communication and customer service mind;
• Highly committed, well-organized, pro-active, innovative, honest, integrity, thorough, persevere and diligent
• Result oriented;
Quyền lợi được hưởng
- Company's policy
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ VIETCOMBANK-CARDIF ( VCLI)
Unit 1101, Capital Tower 109 Tran Hung Dao Str., Hoan Kiem district, Ha Noi, Viet Nam
Người liên hệ: Ms. Huyen
Unit 1101, Capital Tower 109 Tran Hung Dao Str., Hoan Kiem district, Ha Noi, Viet Nam
Người liên hệ: Ms. Huyen
Tự hào là công ty liên doanh của ba thương hiệu lớn: BNP Paribas Cardif (từ Pháp), Vietcombank và SeABank (tại Việt Nam), VCLI đã và đang xây dựng nên môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp. VCLI mang đến những cơ hội công bằng cho sự phát triển ...Chi tiết
Tự hào là công ty liên doanh của ba thương hiệu lớn: BNP Paribas Cardif (từ Pháp), Vietcombank và SeABank (tại Việt Nam), VCLI đã và đang xây dựng nên môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp. VCLI mang đến những cơ hội công bằng cho sự phát triển của mỗi nhân viên và chú trọng năng lực cá nhân. Công ty luôn trân trọng, khuyến khích và đề cao những sáng kiến cá nhân, tạo điều kiện phát huy tối đa những kiến thức và kỹ năng chuyên môn của nhân viên. VCLI tạo ra một môi trường làm việc hợp tác và hỗ trợ lẫn nhau, trong đó tinh thần làm việc tập thể được đề cao và là nhân tố chính cho sự thành công và phát triển của công ty. https://vcli.vn/vi/tuyen-dung; http://facebook.com/vcli Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Senior Customer Service trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ VIETCOMBANK-CARDIF ( VCLI). CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ VIETCOMBANK-CARDIF ( VCLI) đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Senior Customer Service cách đây lúc 19/04/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
Tìm thêm việc làm
CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ VIETCOMBANK-CARDIF ( VCLI)
Địa chỉ: Unit 1101, Capital Tower 109 Tran Hung Dao Str., Hoan Kiem district, Ha Noi, Viet Nam
Quy mô: 100-499 nhân viên