Sales Coordinator (English Language - Urgent) - Nhân Viên Điều Phối Kinh Doanh
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 256 lượt xem
Ngày cập nhật: 20/02/2020
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Kinh doanh/Bán hàng
Mô tả công việc
JOB POSITION: STAFF
JOB LEVEL: MORE THAN 1-YEAR WORKING EXPERIENCE
SALARY RANGE: NEGOTIABLE/COMPETITIVE
DESCRIPTIONS:
* External: customer and factory about production plus shipment communications and quality assurance
* Internal: sales coordinators/team leader/KR team members/managers
Details:
1. Daily work with 2 sides: factory and norminated couriers/forwarders for domestic or overseas shipments with on-time delivery.
Làm việc 2 bên: nhà máy và cty chuyển phát nhanh/cty vận chuyển để giao hàng cho các lô hàng trong nước hoặc nước ngoài theo đúng tiến độ.
2. Daily communicate with handbag factories for finalized shipment quantities and shipment schedules for released shipment docs.
Thường xuyên giao tiếp với các nhà máy túi xách về số lượng và lịch trình giao hang để gửi chứng từ giao hang phù hợp.
3. Daily update the latest shipment deliveries for accuracy payments into the system.
Cập nhật thông tin giao hàng hóa theo thông tin mới nhất cho phần thanh toán chính xác.
4. Daily update FG inspection quantities.
Cập nhật số lượng cắt kiểm.
5. Daily monitoring the production and inspection schedules of the factory for on-time shipments
Giám sát lịch sản xuất và cắt kiểm của nhà máy để bảo đảm lịch giao hang đúng tiến độ.
6. Follow up and assist in conveying quality assurance standards, inspection criteria, and production safety checkpoints requested by the client.
Theo dõi và truyền đạt những thông tin về tiêu chuẩn đảm bảo chất lượng, tiêu chí cắt kiểm, và các hạng mục đảm bảo an toàn sản xuất theo đúng yêu cầu của khách hàng đến cho nhà máy
7. Collaborate in communicating with the factory quickly and effectively about Production and Quality Improvement plans of non-comformance issues
Phối hợp liên hệ với nhà máy một cách nhanh chóng, và hiệu quả về các kế hoặc cải thiện quy trình/chất lượng sản xuất hàng hoá khi phát hiện có vấn đề xảy ra
8. Check and update data of raw material/FG stocks from the factory/the team as requested
9. Other tasks as assigned by the managers
Thực hiện các nhiệm vụ cần thiết khác được đưa ra từ người quản lý.
JOB LEVEL: MORE THAN 1-YEAR WORKING EXPERIENCE
SALARY RANGE: NEGOTIABLE/COMPETITIVE
DESCRIPTIONS:
* External: customer and factory about production plus shipment communications and quality assurance
* Internal: sales coordinators/team leader/KR team members/managers
Details:
1. Daily work with 2 sides: factory and norminated couriers/forwarders for domestic or overseas shipments with on-time delivery.
Làm việc 2 bên: nhà máy và cty chuyển phát nhanh/cty vận chuyển để giao hàng cho các lô hàng trong nước hoặc nước ngoài theo đúng tiến độ.
2. Daily communicate with handbag factories for finalized shipment quantities and shipment schedules for released shipment docs.
Thường xuyên giao tiếp với các nhà máy túi xách về số lượng và lịch trình giao hang để gửi chứng từ giao hang phù hợp.
3. Daily update the latest shipment deliveries for accuracy payments into the system.
Cập nhật thông tin giao hàng hóa theo thông tin mới nhất cho phần thanh toán chính xác.
4. Daily update FG inspection quantities.
Cập nhật số lượng cắt kiểm.
5. Daily monitoring the production and inspection schedules of the factory for on-time shipments
Giám sát lịch sản xuất và cắt kiểm của nhà máy để bảo đảm lịch giao hang đúng tiến độ.
6. Follow up and assist in conveying quality assurance standards, inspection criteria, and production safety checkpoints requested by the client.
Theo dõi và truyền đạt những thông tin về tiêu chuẩn đảm bảo chất lượng, tiêu chí cắt kiểm, và các hạng mục đảm bảo an toàn sản xuất theo đúng yêu cầu của khách hàng đến cho nhà máy
7. Collaborate in communicating with the factory quickly and effectively about Production and Quality Improvement plans of non-comformance issues
Phối hợp liên hệ với nhà máy một cách nhanh chóng, và hiệu quả về các kế hoặc cải thiện quy trình/chất lượng sản xuất hàng hoá khi phát hiện có vấn đề xảy ra
8. Check and update data of raw material/FG stocks from the factory/the team as requested
9. Other tasks as assigned by the managers
Thực hiện các nhiệm vụ cần thiết khác được đưa ra từ người quản lý.
Yêu cầu ứng viên
REQUIREMENTS:
1. Must:
a. Main major: A related bachelor’s in Economics/English/Business Administration or related background with MORE THAN ONE-YEAR working experience in related field.
b. English language skills: from intermediate to upper intermediate (full 4 skills: listening, speaking, and writing)
2. Preferred soft skills:
+ Computer skills with MS Office: from intermediate
+ Interpersonal/communication skills: upper intermediate
+ Management and execution skills (decision making, planning, organizing, well-detailed, and problem-solving): upper intermediate
3. Preferred others:
+ Working independently and as a team with less supervision
+ Working to deadlines and under pressure with multi-tasks
+ Having good senses of responsibility, enthusiasm, logics, and discipline
+ Well-adapted, healthy, hard-working, enthusiastic, active, and a “cool” mind
+ Customer focus and “can-do” attitude/optimistic
+ Willingness to travel as the business needs
WORKING TIME: 08AM – 05PM, from Mon to Sat (lunch break: 12:00PM-13:30PM)
BENEFITS
• All insurances and personal income tax are paid by the company as updated by Vietnam Law
• Independent and international working environment
• Company car for commutes in the working time
CONTACT: Office Assistant: Ms. Mary Kiểm
Solto Vietnam Office
Amata Servive Center, Amata Road, Amta I.P, Long Binh Ward, Bien Hoa City, Dong Nai Province (Inside area of Biz Cafe)
APPLICATIONS:
• A cover letter and a resume (in English) with related working experiences
• Scanned certificates/qualifications+ university score sheet to prove yourself: an advantage
1. Must:
a. Main major: A related bachelor’s in Economics/English/Business Administration or related background with MORE THAN ONE-YEAR working experience in related field.
b. English language skills: from intermediate to upper intermediate (full 4 skills: listening, speaking, and writing)
2. Preferred soft skills:
+ Computer skills with MS Office: from intermediate
+ Interpersonal/communication skills: upper intermediate
+ Management and execution skills (decision making, planning, organizing, well-detailed, and problem-solving): upper intermediate
3. Preferred others:
+ Working independently and as a team with less supervision
+ Working to deadlines and under pressure with multi-tasks
+ Having good senses of responsibility, enthusiasm, logics, and discipline
+ Well-adapted, healthy, hard-working, enthusiastic, active, and a “cool” mind
+ Customer focus and “can-do” attitude/optimistic
+ Willingness to travel as the business needs
WORKING TIME: 08AM – 05PM, from Mon to Sat (lunch break: 12:00PM-13:30PM)
BENEFITS
• All insurances and personal income tax are paid by the company as updated by Vietnam Law
• Independent and international working environment
• Company car for commutes in the working time
CONTACT: Office Assistant: Ms. Mary Kiểm
Solto Vietnam Office
Amata Servive Center, Amata Road, Amta I.P, Long Binh Ward, Bien Hoa City, Dong Nai Province (Inside area of Biz Cafe)
APPLICATIONS:
• A cover letter and a resume (in English) with related working experiences
• Scanned certificates/qualifications+ university score sheet to prove yourself: an advantage
Quyền lợi được hưởng
- Insurances/Personal Income Tax in accordance with updated VN laws
- Independent and active working environment
- Company car for commuting in working time
- Independent and active working environment
- Company car for commuting in working time
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty
SOLTO INDUSTRIES CO, LTD
Trung tâm dịch vụ KCN Amata, đường Amata, Phường Long Bình, TP. Biên Hòa, Tỉnh Đồng Nai. (Trong khuôn viên cafe Biz).
Người liên hệ: Ms. Mary Kiểm
Trung tâm dịch vụ KCN Amata, đường Amata, Phường Long Bình, TP. Biên Hòa, Tỉnh Đồng Nai. (Trong khuôn viên cafe Biz).
Người liên hệ: Ms. Mary Kiểm
Solto Industries Co., Ltd is an international leading PVC-PU supplier, established in Korea for more than a decade. Our offices are located in Seoul-South Korea, Dongguan-China and Dong Nai-Vietnam. We have been efficiently supplying raw materials to well-known companies in Fashion/Accessories field such as Coach, Michael Kors and more. Solto ...Chi tiết
Solto Industries Co., Ltd is an international leading PVC-PU supplier, established in Korea for more than a decade. Our offices are located in Seoul-South Korea, Dongguan-China and Dong Nai-Vietnam. We have been efficiently supplying raw materials to well-known companies in Fashion/Accessories field such as Coach, Michael Kors and more. Solto Vietnam has been the representative office of parent company - Solto Industries Co., Ltd Korea - with the function of trade promotion since 11/2014. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Sales Coordinator (English Language - Urgent) - Nhân Viên Điều Phối Kinh Doanh trong ngành Hành chính/Văn phòng được tuyển dụng tại Đồng Nai bởi SOLTO INDUSTRIES CO, LTD. SOLTO INDUSTRIES CO, LTD đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Sales Coordinator (English Language - Urgent) - Nhân Viên Điều Phối Kinh Doanh cách đây lúc 17/04/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
SOLTO INDUSTRIES CO, LTD
Địa chỉ: Trung tâm dịch vụ KCN Amata, đường Amata, Phường Long Bình, TP. Biên Hòa, Tỉnh Đồng Nai. (Trong khuôn viên cafe Biz).
Quy mô: Ít hơn 10 nhân viên