Sales Admin Staff /customer Managing Staff/ Nhân Viên Quản Lý Đơn Hàng
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 372 lượt xem
Ngày cập nhật: 09/11/2018
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Kinh doanh/Bán hàng
Mô tả công việc
WORKING PLACE
- Hanoi: 12th floor, Charmvit Tower, 117, Tran Duy Hung, Trung Hoa, Cau Giay
JOB DESCRIPTION:
- Building and managing the customer
- Receive RFQ (request for quotation) from customer, contact purchasing team to get buying price, making quotation and send back to customer.
- Receive PO (purchase order) from customer and follow up PO, delivery status to meet customer deadline.
- Control inbound, outbound cargos and arrange for delivery
- Solving the problems relate to PO (urgent requests, defect items, missing items, discontinued items, unqualified items, late delivery items..) as well as resolve warranty after selling.
- Set up plan to achieve sales target and propose solutions to increase revenue
- Monthly close system and making documents for receiving payment
- Issue VAT invoice, follow up payment status.
- Fulfill other tasks assigned by part-leaders and managers
- Hanoi: 12th floor, Charmvit Tower, 117, Tran Duy Hung, Trung Hoa, Cau Giay
JOB DESCRIPTION:
- Building and managing the customer
- Receive RFQ (request for quotation) from customer, contact purchasing team to get buying price, making quotation and send back to customer.
- Receive PO (purchase order) from customer and follow up PO, delivery status to meet customer deadline.
- Control inbound, outbound cargos and arrange for delivery
- Solving the problems relate to PO (urgent requests, defect items, missing items, discontinued items, unqualified items, late delivery items..) as well as resolve warranty after selling.
- Set up plan to achieve sales target and propose solutions to increase revenue
- Monthly close system and making documents for receiving payment
- Issue VAT invoice, follow up payment status.
- Fulfill other tasks assigned by part-leaders and managers
Yêu cầu ứng viên
- Prefer candidates have at least 1 years’ experience in the same position
- Bachelor degree: Major in Business Administration, Economics…
- Excellent in MS office: Word, Excel, PowerPoint, and advanced computer skills
- Experienced e-Commerce business area is preferred
- Have ability to communicate in English
Other requirements:
- Self-motivated, Patient
- Innovative thinking
- Time, task & deadline management skills
- Teamwork spirit
- Customer-focused attitude
- Be able and willing to work under high pressure
- Strong interpersonal and communication skills
- Hard working and long term commitment
- Fast learning and adapting to new working environment
- Able to do multi-tasks and prioritize tasks consistent with business objectives
Required documents for apply this position:
- CV in English with photo
- Bachelor degree or other certificates if any
- Any references by your former managers/ independent referees
- Bachelor degree: Major in Business Administration, Economics…
- Excellent in MS office: Word, Excel, PowerPoint, and advanced computer skills
- Experienced e-Commerce business area is preferred
- Have ability to communicate in English
Other requirements:
- Self-motivated, Patient
- Innovative thinking
- Time, task & deadline management skills
- Teamwork spirit
- Customer-focused attitude
- Be able and willing to work under high pressure
- Strong interpersonal and communication skills
- Hard working and long term commitment
- Fast learning and adapting to new working environment
- Able to do multi-tasks and prioritize tasks consistent with business objectives
Required documents for apply this position:
- CV in English with photo
- Bachelor degree or other certificates if any
- Any references by your former managers/ independent referees
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and bonus
- Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law
- Professional, dynamic working environment
- Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law
- Professional, dynamic working environment
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

IMARKET VIET NAM CO., LTD
12th fl., Charmvit Tower, 117 Tran Duy Hung Str, Cau Giay Dist, HN
Người liên hệ: HR Department
12th fl., Charmvit Tower, 117 Tran Duy Hung Str, Cau Giay Dist, HN
Người liên hệ: HR Department
Công ty TNHH iMarket Việt Nam (IMV), trực thuộc tập đoàn Interpark, là công ty 100% vốn đầu tư của Hàn Quốc, hoạt động trong lĩnh vực thương mại điện tử theo mô hình B2B. Công ty chuyên cung cấp hàng hóa và dịch vụ MRO cho các công ty ...Chi tiết
Công ty TNHH iMarket Việt Nam (IMV), trực thuộc tập đoàn Interpark, là công ty 100% vốn đầu tư của Hàn Quốc, hoạt động trong lĩnh vực thương mại điện tử theo mô hình B2B. Công ty chuyên cung cấp hàng hóa và dịch vụ MRO cho các công ty thuộc tập đoàn Samsung, các công ty vệ tinh của Samsung, và các doanh nghiệp sản xuất Hàn Quốc lớn tại Việt Nam. Http://www.imarketkorea.com Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Sales Admin Staff /customer Managing Staff/ Nhân Viên Quản Lý Đơn Hàng trong ngành được tuyển dụng tại bởi IMARKET VIET NAM CO., LTD. IMARKET VIET NAM CO., LTD đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Sales Admin Staff /customer Managing Staff/ Nhân Viên Quản Lý Đơn Hàng cách đây lúc 09/12/2018 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
IMARKET VIET NAM CO., LTD
Địa chỉ: 12th fl., Charmvit Tower, 117 Tran Duy Hung Str, Cau Giay Dist, HN
Quy mô: 25-99 nhân viên