Rrm (Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Cá Nhân)

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 322 lượt xem

Ngày cập nhật: 13/03/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Ngân hàng/ Tài chính

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Bình Dương, Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

- Build-up and maintain network relationships with retail customers;
- Ensure revenue growth and deliver excellent service;
- Manage sales activities and customer relationships in order to fulfill commercial objectives;
- Deliver good service and consulting of consumer loan, credit card, deposit promotion, corporate products;
- Frequently visit and entertain clients to build up relations, update business development as well as identify new business opportunities from existing relationships;
- Comply with bank's credit policies and standards, local laws, and regulations regarding approval, reporting, and documentation.

Yêu cầu ứng viên

- Minimum of 2-year working experiences in banking, and at least 1 year similar position with high network (MORTGAGE, CAR LOAN, PERSONAL LOAN, CORP LOAN)
(Có kinh nghiệm với các sản phẩm cho vay thế chấp/ vay mua xe/ vay tiêu dùng,vay doanh nghiệp)
- Ability to work independently
- Positive thinking, good attitude
- Possess strong communication skills and be a cohesive team player

Quyền lợi được hưởng

- Training

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

SHINHAN BANK VIETNAM
SHINHAN BANK VIETNAM
Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung Street, Da Kao Ward, District 1, HCMC
Người liên hệ: HR Department
Shinhan Bank is one of the leaders in Korean financial institutes with more than 100 years of traditional prestige. We have more than 1,000 inbound branches and the largest customer base in Korea, and 150 networks in 20 countries. We were the pioneer in Vietnamese potential market by establishing Shinhan ...Chi tiết
Shinhan Bank is one of the leaders in Korean financial institutes with more than 100 years of traditional prestige. We have more than 1,000 inbound branches and the largest customer base in Korea, and 150 networks in 20 countries. We were the pioneer in Vietnamese potential market by establishing Shinhan Bank Representative Office in 1993. Two years later, we opened Shinhan Bank Hochiminh Branch. Our big milestone was marked in Nov 2009 with the opening of the first 100% foreign owned bank, named Shinhan Vietnam Bank. November 2011, Shinhan Vietnam Bank merged & acquainted Shinhan Vina Bank to become Shinhan Bank Viet Nam. The Head Office is located in Ho Chi Minh city, and 30 branches are in Ho Chi Minh, Ha Noi, Bac Ninh, Dong Nai and Binh Duong, Hai Phong, Thai Nguyen, Vinh Phuc. If you desire to build an extraordinary career with Shinhan Bank Viet Nam and believe that you can make a difference, we invite you to submit your application for the following post: Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Rrm (Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Cá Nhân) trong ngành được tuyển dụng tại bởi SHINHAN BANK VIETNAM. SHINHAN BANK VIETNAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Rrm (Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Cá Nhân) cách đây lúc 11/04/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

SHINHAN BANK VIETNAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung Street, Da Kao Ward, District 1, HCMC

Quy mô: 1.000-4.999 nhân viên


Việc làm tương tự

Rrm (Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Cá Nhân)

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ