Quote Desk Representative

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 267 lượt xem

Ngày cập nhật: 10/01/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Kinh doanh/Bán hàng, Vận tải/Kho vận

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

1. Revenue Generation & Retention
To identify and act on selling opportunities to retain or generate revenue, whilst providing suitable solutions to customers’ requirements:
• Delivers accurate and competitive pricing quotes and right solution offering in the fastest possible time frame to best meet customers’ needs
• Improves revenue quality by applying the correct quoting methodology, and utilising the information at hand to make better informed price positioning
• Identifies opportunities and converts all received price and transit time enquiries into bookings.
• Ensures customers are aware of the range of products and services

2. Transaction Handling
• Answers the Quote Desk available contact channels (telephone, email, web chat, etc) in accordance with global service and accessibility standards.
• Delivers an industry leading experience to customers and provide a single point of contact capable of dealing with all enquiries (including booking, shipment tracing) without a need to transfer
• Quote Desk, Providing Quotes to customer if required
• Customer Experience: deliver the best QD service experience to customer from the first call/communication
• Communicates to customers in a manner they deem helpful, considerate and informed
• Administration tasks if required

3. Complaint Handling
• Identifies when a customer is making a complaint and follows the agreed global complaint handling process
• Wherever possible aims to resolve the complaint during the first contact with the customer
• When passing the complaint to an appropriate owner, ensures accurate and full details are recorded in the correct system
• Ensures the customer is aware of who will contact them and when and of what the next steps will be
• Upon request, passes the caller directly to the appropriate complaint owner for action

Yêu cầu ứng viên

• University graduated
• Proficiency in English, Microsoft/Office PC skills
• Telephone skills, written & verbal communication skills
• 1-3 years experience in Customer service, Sales industry
• Drive for result, quality & accuracy focus
• Interpersonal skill
• Customer focus, proactive, hardworking, pressure-tolerant

Quyền lợi được hưởng

- In accordance with company policy

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

TNT Express Worldwide Vietnam
TNT Express Worldwide Vietnam
39B đường Trường Sơn, Phường 4, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh
Người liên hệ: Ms. Phan Thanh Thảo
Bạn đang xem tin việc làm Quote Desk Representative trong ngành được tuyển dụng tại bởi TNT Express Worldwide Vietnam . TNT Express Worldwide Vietnam đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Quote Desk Representative cách đây lúc 27/03/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

TNT Express Worldwide Vietnam

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 39B đường Trường Sơn, Phường 4, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh

Quy mô: Đang cập nhật


Việc làm tương tự

Quote Desk Representative

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ