Quản Lý Bộ Phận Tiếp Nhận Đơn Hàng (PPS)

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 73 lượt xem

Ngày cập nhật: 31/07/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Kinh nghiệm: 5 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Quản lý điều hành, Xuất nhập khẩu, Sản xuất và vận hành

Số lượng:1

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Không yêu cầu

Làm việc tại:Long An


Mô tả công việc

  Job description


1.    Planning Job Responsibilities

  • Coordinate production workflow for one or multiple products
  • Plan and prioritize operations to ensure maximum performance and minimum delay
  • Determine manpower, equipment and raw materials needed to cover production demand
  • Schedule shift according to production needs
  • Monitor jobs to ensure they will finish on time and within budget
  • Address issues when they arise aiming for minimum disruption
  • Prepare and submit status and performance reports
  • Keep paperwork organized
  • Collaborate with quality control, warehouse and other staff

2.    Shipping Job Responsibilities

  • Problem-solve shipping delays, routing issues and rush orders
  • Organize statements of origin, shipping lists, shipping cost spreadsheets, receipt dates and other shipping records
  • Develop knowledge concerning shipping regulations and practices
  • Complete assignments on time with high accuracy
  • Work closely with others in a hectic dispatch department

Yêu cầu ứng viên

We are looking for a qualified PPS to organize production according to demand and quality standards. You will be the one to ensure our goods are produced on time for distribution in a profitable manner.

An excellent production planner is well-versed in production procedures and ways to optimize them. They are organized and results-driven with great problem-solving skills. Advanced communication and computer skills are very useful for the role.

The goal is to ensure the smooth and cost-efficient flow of our production operations.

  •     English is compulsory.
  •     At least 5 years of working experience in similar position.
  •     Ability to meet pressing deadlines with attention to detail.
  •     High school diploma or equivalent degree.
  •     Good at math and statistics.
  • (Performance-related pay / Negotiation salary)

    Quyền lợi được hưởng

    • Laptop
    • Insurance
    • Travel
    • Allowances
    • Employee Shuttle
    • Uniform
    • Incentive bonus
    • Healthcare
    • Training Scheme
    • Salary review
    • Business Expense
    • Seniority Allowance
    • Annual Leave

    Cách thức ứng tuyển

    Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay

    Giới thiệu về công ty

    Công ty tnhh long vĩ việt nam
    Công ty tnhh long vĩ việt nam
    KCN Xuyên Á, Mỹ Hạnh Bắc, Đức Hòa, Long An
    Công ty TNHH Long Vĩ Việt Nam 100% vốn đầu tư Đài Loan, sản xuất ba lô, túi xách Ẩn chi tiết
    Bạn đang xem tin việc làm Quản Lý Bộ Phận Tiếp Nhận Đơn Hàng (PPS) trong ngành được tuyển dụng tại bởi Công ty tnhh long vĩ việt nam. Công ty tnhh long vĩ việt nam đang cần tuyển 1 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm 5 năm. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Quản Lý Bộ Phận Tiếp Nhận Đơn Hàng (PPS) cách đây lúc 22/08/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

    Công ty tnhh long vĩ việt nam

    (0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

    Địa chỉ: KCN Xuyên Á, Mỹ Hạnh Bắc, Đức Hòa, Long An

    Quy mô: 1000-5000 nhân viên


    Việc làm tương tự

    Quản Lý Bộ Phận Tiếp Nhận Đơn Hàng (PPS)

    Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ