Quản Lý Bếp - Kitchen Manager
Mức lương: 7-10 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 225 lượt xem
Ngày cập nhật: 24/05/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Trưởng nhóm
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Khách sạn/Nhà hàng
Mô tả công việc
Quản lý hoạt động bộ phận bếp của nhà hàng Isarel tại Hội An.
NHIỆM VỤ CỤ THỂ:
1. Đảm bảo chất lượng món ăn
- Xây dựng tiêu chuẩn nguyên vật liệu, hàng hoá đầu vào.
- Hướng dẫn và kiểm soát đầu bếp, phụ bếp chế biến món ăn theo đúng quy trình.
- Đảm bảo đúng theo công thức chế biến món ăn, định mức tiêu hao thực phẩm cho phép.
- Kiểm tra lại món ăn đã làm trước khi phục vụ khách hàng
2 Quản lý hàng hoá
- Nhận phiếu yêu cầu mua hàng rau, thực phẩm tươi sống từ bếp kiểm tra phiếu và duyệt phiếu để mua hàng.
- Trực tiếp kiểm tra NVL mua vào về chất lượng, số lượng (hoặc kiểm tra random nếu uỷ quyền nhận hàng cho nhân viên).
- Nhận phiếu yêu cầu xuất hàng của nhân viên từ kho, kiểm tra số lượng hàng tồn và ký xác nhận vào phiếu.
- Tổ chức các khu vực sắp xếp nguyên vật liệu, thực phẩm và hướng dẫn cho NV.
- Kiểm tra hàng ngày việc bảo quản, khu vực để NVL – gia vị ít nhất 1 lần/ca.
- Đảm bảo đúng các nguyên tắc về quy trình mua hàng, thanh toán, xuất hàng.
- Ghi các biên bản huỷ món hay huỷ NVL đối với bếp và thực hiện theo quy trình liên quan.
- Thực hiện quản lý Foodcosting với các loại NVL của bếp theo chỉ tiêu của nhà hàng.
3 Quản lý tài sản công cụ
- Kiểm tra và báo cáo số lượng tài sản, công cụ hàng tháng.
- Xử lý các trường hợp hư hỏng, mất mát tài sản, công cụ và báo cáo quản lý nhà hàng.
- Đề xuất cung cấp tài sản, công cụ bổ sung.
- Ngày ngày kiểm tra việc sử dụng tài sản công cụ của các NV.
4 Quản lý nhân sự
- Đề xuất tuyển dụng NV bộ phận bếp.
- Tham gia kiểm tra, phỏng vấn, tuyển chọn NV.
- Đánh giá nhân viên thử việc.
- Đào tạo, kèm cặp nhân viên theo các quy trình nghiệp vụ bếp.
- Đánh giá hiệu quả và năng lực của nhân viên.
- Đánh giá kết quả công việc và năng lực của NV định kỳ.
- Tổ chức thực hiện theo các quy định về quản lý nhân sự của công ty.
5 Điều hành hoạt động
- Sắp xếp lịch và bô trí công việc cho các nhân viên
- Giải quyết các sự việc phát sinh liên quan hàng ngày.
- Điều động nhân viên thực hiện công việc.
- Tổ chức buổi họp đầu ca để hướng dẫn, truyền đạt thông tin cho NV.
- Tổ chức việc thực hiện theo các yêu cầu, chỉ thị của Tổng quản lý.
- Phối hợp với các bộ phận khác thực hiện công việc.
6. Trực tiếp chế biến món ăn
- Thực hiện theo mô tả công việc của đầu bếp.
7. Thực hiện các công việc khác do cấp trên giao
Manage the operation of kitchen parts of Israeli restaurant in Hoi An.
SPECIFIC TASKS:
1. Ensure the quality of the Foods
- Develop standards of input materials and goods.
- Guide and control chefs, cookers to process food according to the process.
- Make sure to follow the food processing formula, allowable food consumption norms.
- Check the dishes before serving customers
2 Managing goods
- Receive a ticket to buy vegetables and fresh food from the kitchen to check the coupon and approve the coupon to purchase materials.
- Directly check materials to buy in quality, quantity (or random inspection if authorized to receive goods for employees).
- Receive an order form from the warehouse, check the quantity of materials and sign the certificate.
- Organize areas to arrange materials, food and guide for employees.
- Check daily storage and area for materials - spice at least 1 time / shift.
- Ensure the principles of purchase, payment and shipment procedures.
- Write down the cancellation records or materials cancellation for the kitchen and follow the relevant process.
- Managing foodcosting with kitchenware of the kitchen according to the restaurant's criteria.
3 Assets management
- Check and report monthly assets and tools.
- Handle cases of damage, loss of assets, restaurant management tools and reports.
- Request to provide additional assets and tools.
- Check effectively of emplyees usages for tools
4 Human resource management
- Perform recruitment of kitchen staffs.
- Checking, interviewing, selecting staffs.
- Evaluation of probationary staffs.
- Training and mentoring staffs according to kitchen professional processes.
- Evaluate the effectiveness and capacity of employees.
- Evaluate the work results and capacity of the employees periodically.
- Organize to comply with the regulations on human resource management of the company.
5 Operational operation
- Arrange schedules and arrange work for employees
- Solve daily arising problems.
- Mobilize employees to perform work.
- Organizing the first shift meeting to guide and communicate information to the NV.
- Organizing the implementation according to the requirements and directives of the General Manager.
- Coordinate with other departments to perform the work.
6. Directly processing food
- Follow the job description of the chef.
7. Perform other tasks assigned by superiors
NHIỆM VỤ CỤ THỂ:
1. Đảm bảo chất lượng món ăn
- Xây dựng tiêu chuẩn nguyên vật liệu, hàng hoá đầu vào.
- Hướng dẫn và kiểm soát đầu bếp, phụ bếp chế biến món ăn theo đúng quy trình.
- Đảm bảo đúng theo công thức chế biến món ăn, định mức tiêu hao thực phẩm cho phép.
- Kiểm tra lại món ăn đã làm trước khi phục vụ khách hàng
2 Quản lý hàng hoá
- Nhận phiếu yêu cầu mua hàng rau, thực phẩm tươi sống từ bếp kiểm tra phiếu và duyệt phiếu để mua hàng.
- Trực tiếp kiểm tra NVL mua vào về chất lượng, số lượng (hoặc kiểm tra random nếu uỷ quyền nhận hàng cho nhân viên).
- Nhận phiếu yêu cầu xuất hàng của nhân viên từ kho, kiểm tra số lượng hàng tồn và ký xác nhận vào phiếu.
- Tổ chức các khu vực sắp xếp nguyên vật liệu, thực phẩm và hướng dẫn cho NV.
- Kiểm tra hàng ngày việc bảo quản, khu vực để NVL – gia vị ít nhất 1 lần/ca.
- Đảm bảo đúng các nguyên tắc về quy trình mua hàng, thanh toán, xuất hàng.
- Ghi các biên bản huỷ món hay huỷ NVL đối với bếp và thực hiện theo quy trình liên quan.
- Thực hiện quản lý Foodcosting với các loại NVL của bếp theo chỉ tiêu của nhà hàng.
3 Quản lý tài sản công cụ
- Kiểm tra và báo cáo số lượng tài sản, công cụ hàng tháng.
- Xử lý các trường hợp hư hỏng, mất mát tài sản, công cụ và báo cáo quản lý nhà hàng.
- Đề xuất cung cấp tài sản, công cụ bổ sung.
- Ngày ngày kiểm tra việc sử dụng tài sản công cụ của các NV.
4 Quản lý nhân sự
- Đề xuất tuyển dụng NV bộ phận bếp.
- Tham gia kiểm tra, phỏng vấn, tuyển chọn NV.
- Đánh giá nhân viên thử việc.
- Đào tạo, kèm cặp nhân viên theo các quy trình nghiệp vụ bếp.
- Đánh giá hiệu quả và năng lực của nhân viên.
- Đánh giá kết quả công việc và năng lực của NV định kỳ.
- Tổ chức thực hiện theo các quy định về quản lý nhân sự của công ty.
5 Điều hành hoạt động
- Sắp xếp lịch và bô trí công việc cho các nhân viên
- Giải quyết các sự việc phát sinh liên quan hàng ngày.
- Điều động nhân viên thực hiện công việc.
- Tổ chức buổi họp đầu ca để hướng dẫn, truyền đạt thông tin cho NV.
- Tổ chức việc thực hiện theo các yêu cầu, chỉ thị của Tổng quản lý.
- Phối hợp với các bộ phận khác thực hiện công việc.
6. Trực tiếp chế biến món ăn
- Thực hiện theo mô tả công việc của đầu bếp.
7. Thực hiện các công việc khác do cấp trên giao
Manage the operation of kitchen parts of Israeli restaurant in Hoi An.
SPECIFIC TASKS:
1. Ensure the quality of the Foods
- Develop standards of input materials and goods.
- Guide and control chefs, cookers to process food according to the process.
- Make sure to follow the food processing formula, allowable food consumption norms.
- Check the dishes before serving customers
2 Managing goods
- Receive a ticket to buy vegetables and fresh food from the kitchen to check the coupon and approve the coupon to purchase materials.
- Directly check materials to buy in quality, quantity (or random inspection if authorized to receive goods for employees).
- Receive an order form from the warehouse, check the quantity of materials and sign the certificate.
- Organize areas to arrange materials, food and guide for employees.
- Check daily storage and area for materials - spice at least 1 time / shift.
- Ensure the principles of purchase, payment and shipment procedures.
- Write down the cancellation records or materials cancellation for the kitchen and follow the relevant process.
- Managing foodcosting with kitchenware of the kitchen according to the restaurant's criteria.
3 Assets management
- Check and report monthly assets and tools.
- Handle cases of damage, loss of assets, restaurant management tools and reports.
- Request to provide additional assets and tools.
- Check effectively of emplyees usages for tools
4 Human resource management
- Perform recruitment of kitchen staffs.
- Checking, interviewing, selecting staffs.
- Evaluation of probationary staffs.
- Training and mentoring staffs according to kitchen professional processes.
- Evaluate the effectiveness and capacity of employees.
- Evaluate the work results and capacity of the employees periodically.
- Organize to comply with the regulations on human resource management of the company.
5 Operational operation
- Arrange schedules and arrange work for employees
- Solve daily arising problems.
- Mobilize employees to perform work.
- Organizing the first shift meeting to guide and communicate information to the NV.
- Organizing the implementation according to the requirements and directives of the General Manager.
- Coordinate with other departments to perform the work.
6. Directly processing food
- Follow the job description of the chef.
7. Perform other tasks assigned by superiors
Yêu cầu ứng viên
1. Đầu ca
- Kiểm tra nhân sự trong ca
- Phối hợp quản lý nhà hàng lên kế hoạch thực đơn.
- Xem xét việc chuẩn bị các công việc vào ca
- Phổ biến cho NV nội dung công việc chính trong ca
- Chuẩn bị các công việc vào ca bao gồm kiểm tra hàng hoá, chuẩn bị vào ca theo quy trình chuẩn bị vào ca.
2. Trong ca
- Kiểm tra nhân viên thực hiện công việc.
- Kiểm tra món ăn trước khi chuyển cho phục vụ.
- Thực hiện công việc khác theo yêu cầu của quản lý cấp cao hơn.
3. Cuối ca
- Thu xếp công việc cuối ca.
- Kiểm tra công việc cuối ca của bếp.
- Chuẩn bị các order hàng cho ngày hôm sau.
- Báo cáo các công việc phát sinh, đánh giá công việc hàng ngày cho tổng quản lý.
1. First shift
- Check personnel in shift
- Coordinate restaurant management to plan menus.
- Consider the preparation of work on shifts
- Disseminate to NV the main content of the work
- Prepare work shifts including goods inspection, preparation for shifts in the process of preparing for shifts.
2. In shifts
- Check employees who perform the work.
- Check the food before moving to serve.
- Perform other jobs as required by higher management.
3. Last shift
- Arrange the last shift.
- Check the late shift work of the kitchen.
- Prepare the order for the next day.
- Report on the arising work, assess the daily work for the general manager.
- Kiểm tra nhân sự trong ca
- Phối hợp quản lý nhà hàng lên kế hoạch thực đơn.
- Xem xét việc chuẩn bị các công việc vào ca
- Phổ biến cho NV nội dung công việc chính trong ca
- Chuẩn bị các công việc vào ca bao gồm kiểm tra hàng hoá, chuẩn bị vào ca theo quy trình chuẩn bị vào ca.
2. Trong ca
- Kiểm tra nhân viên thực hiện công việc.
- Kiểm tra món ăn trước khi chuyển cho phục vụ.
- Thực hiện công việc khác theo yêu cầu của quản lý cấp cao hơn.
3. Cuối ca
- Thu xếp công việc cuối ca.
- Kiểm tra công việc cuối ca của bếp.
- Chuẩn bị các order hàng cho ngày hôm sau.
- Báo cáo các công việc phát sinh, đánh giá công việc hàng ngày cho tổng quản lý.
1. First shift
- Check personnel in shift
- Coordinate restaurant management to plan menus.
- Consider the preparation of work on shifts
- Disseminate to NV the main content of the work
- Prepare work shifts including goods inspection, preparation for shifts in the process of preparing for shifts.
2. In shifts
- Check employees who perform the work.
- Check the food before moving to serve.
- Perform other jobs as required by higher management.
3. Last shift
- Arrange the last shift.
- Check the late shift work of the kitchen.
- Prepare the order for the next day.
- Report on the arising work, assess the daily work for the general manager.
Quyền lợi được hưởng
- Lương tháng 13
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY A&O ORGANIC HEALTH AND BEAUTY CO., LTD
134 Lê Quang Đạo, phường Bắc Mỹ An, Quận Ngũ HànH sƠN, tp. ĐÀ Nẵng
Người liên hệ: Ori
134 Lê Quang Đạo, phường Bắc Mỹ An, Quận Ngũ HànH sƠN, tp. ĐÀ Nẵng
Người liên hệ: Ori
A&O Organic Health and Beauty Co., LTD was founded in as an exclusive distributor of high end to midrange skin care labels and other beauty accessories. With the mission of distributing professional skin care products and effective skincare solutions, our company continues to expand in order to bring the best ...Chi tiết
A&O Organic Health and Beauty Co., LTD was founded in as an exclusive distributor of high end to midrange skin care labels and other beauty accessories. With the mission of distributing professional skin care products and effective skincare solutions, our company continues to expand in order to bring the best experience for our customer all around the world. Our kiosks are located in Vincom Ngo Quyen, Danang City. We are in charge of distributing cosmetics and skin care products from ORIGANI brand - it is the famous organic skin care brand from Australia. In the near future, we are going to open more shops and distribute other luxury brands from professional skincare producer. We are looking for energetic and committed team members from all backgrounds. To know more about our company, Click, Like & Follow at: https://www.facebook.com/A&O organic health and beauty/ About Origani - the organic brand we are imported: https://www.origani.com.au/ Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Quản Lý Bếp - Kitchen Manager trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY A&O ORGANIC HEALTH AND BEAUTY CO., LTD. CÔNG TY A&O ORGANIC HEALTH AND BEAUTY CO., LTD đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Quản Lý Bếp - Kitchen Manager cách đây lúc 22/06/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY A&O ORGANIC HEALTH AND BEAUTY CO., LTD
Địa chỉ: 134 Lê Quang Đạo, phường Bắc Mỹ An, Quận Ngũ HànH sƠN, tp. ĐÀ Nẵng
Quy mô: Đang cập nhật