Quality Monitoring Specialist ̣
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 132 lượt xem
Ngày cập nhật: 28/06/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Mô tả công việc
The person would be is responsible for consistently monitoring agent performance. The Call Monitoring Specialist reviews calls and correspondence of all Call Center agents (Undewriting, Collector, customer service, telesales team), documents call quality results and provides feedback to Agents, Management.
Role and Responsibilities
Verifying results by measuring skills in use of scripts, product knowledge, CRM usage, greeting, listening, , objection handling, efficiency, courteous close of call
Record evaluations in standard scoring forms
Identify agent training needs based on call monitors
Documenting the call quality results and providing feedback to AgentsSupervisors and trend data to the QA team as required
Identify trends and risks
Brief Management on agent performance regularly
Other quality assurance duties as assigned
Role and Responsibilities
Verifying results by measuring skills in use of scripts, product knowledge, CRM usage, greeting, listening, , objection handling, efficiency, courteous close of call
Record evaluations in standard scoring forms
Identify agent training needs based on call monitors
Documenting the call quality results and providing feedback to AgentsSupervisors and trend data to the QA team as required
Identify trends and risks
Brief Management on agent performance regularly
Other quality assurance duties as assigned
Yêu cầu ứng viên
Critical Skills:
1. Experience with call center quality assurance practices in financial servicesanks or collections.
2. English Level - not less than Intermediate Level ̣̣ (MUST - reported to English-speaking Manager)
3. Highly detail oriented , well organized
- 1-3 years in Quality Monitoring Specialist ̣ Quality Manager
- An excellent communicator, both verbally and in writing.
- Innovative and willing to explore new things.
- Able to work well with a wide range of people from different parts of the business.
- Adept at queries, report writing and presenting findings
- Excellent command of Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint,…).
1. Experience with call center quality assurance practices in financial servicesanks or collections.
2. English Level - not less than Intermediate Level ̣̣ (MUST - reported to English-speaking Manager)
3. Highly detail oriented , well organized
- 1-3 years in Quality Monitoring Specialist ̣ Quality Manager
- An excellent communicator, both verbally and in writing.
- Innovative and willing to explore new things.
- Able to work well with a wide range of people from different parts of the business.
- Adept at queries, report writing and presenting findings
- Excellent command of Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint,…).
Quyền lợi được hưởng
- Lương thưởng hấp dẫn
- Các chế độ phúc lợi xã hội như: BHYT, BHXH, BH thất nghiệp theo quy định của Luật lao độn
- Môi trường làm việc Chuyên nghiệp – Năng động – Thân thiện
- Các chế độ phúc lợi xã hội như: BHYT, BHXH, BH thất nghiệp theo quy định của Luật lao độn
- Môi trường làm việc Chuyên nghiệp – Năng động – Thân thiện
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP
Tầng 10, Tòa nhà Miss Áo Dài, 21 Nguyễn Trung Ngạn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Người liên hệ: Mr. Thành – HR
Tầng 10, Tòa nhà Miss Áo Dài, 21 Nguyễn Trung Ngạn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Người liên hệ: Mr. Thành – HR
Bạn đang xem tin việc làm Quality Monitoring Specialist ̣ trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP. CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Quality Monitoring Specialist ̣ cách đây lúc 27/07/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
Tìm thêm việc làm
CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP
Địa chỉ: Tầng 10, Tòa nhà Miss Áo Dài, 21 Nguyễn Trung Ngạn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: Đang cập nhật