Quality Engineer (Customer Complaint Handling)
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 43 lượt xem
Ngày cập nhật: 28/04/2023
Thông Tin Tuyển Dụng
Kinh nghiệm: 2 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Điện/Điện tử/Điện lạnh, Quản lý chất lượng (QA/QC)
Mô tả công việc
1. Leading related teams to solve complaint and preparation 8D reports for customer.
2. Feedback to customer for NFT or and any other discussion for improvement.
3. Monitoring corrective actions and confirm its effect.
4. Issue/ training Quality alert - customer complaint for team.
5. Review first sample inspection.
6. Assign task for lab technician (RoHS/ Reach test & sample inspection).
7. Participate in making sample process and evaluate quality risk also.
Yêu cầu ứng viên
1. 8D method, PDCA, 7 QC tools, 5 core tools, data analysis, G R&R, ISO 9001
2. University/ Business understanding is necessary, prefer in Electronic/ Mechanical/ Chemical.
3. Good at communication, problem solving, fluent in commercial English
4. Knowledgeable in measuring instruments is an advantage.
Quyền lợi được hưởng
1. 8D method, PDCA, 7 QC tools, 5 core tools, data analysis, G R&R, ISO 9001
2. University/ Business understanding is necessary, prefer in Electronic/ Mechanical/ Chemical.
3. Good at communication, problem solving, fluent in commercial English
4. Knowledgeable in measuring instruments is an advantage.
Cách thức ứng tuyển
Giới thiệu về công ty

xưởng A10 – A11, Kizuna 2, KCN Tân Kim, Cần Giuộc, Long An
Công ty TNHH Airspeed Manufacturing Việt Nam
Địa chỉ: xưởng A10 – A11, Kizuna 2, KCN Tân Kim, Cần Giuộc, Long An
Quy mô: 200-500 nhân viên