Quality Control Manager

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 112 lượt xem

Ngày cập nhật: 18/12/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngành nghề: Ngân hàng/ Tài chính

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

1. Objectives
▪ Ensures the implementation and maintenance of quality control procedures.
2. Responsibilities
▪ Management of the quality control department.
▪ General quality control of employees (listening to calls, checking reports, training), as well as work processes.
Identification of errors in conversations, processes, systems, the formation of proposals for their correction.
▪ Assessment of the level of business communication skills and professional skills of call-center operators (the ability
to listen / evaluate sound files to identify errors in design, operator rudeness, etc.). Compliance with the processing
time.
▪ Analysis and evaluation of calls in accordance with the developed evaluation technology (scripts and regulatory
documents)
▪ Maintaining regular reporting (weekly, monthly, quarterly, etc.).
▪ Monitoring the level of quality (development dynamics) of employees and processes
▪ Providing feedback to employees on the assessment of call center service quality control.

Yêu cầu ứng viên

* Application and Job requirements
3.1. Application requirements
▪ Bachelors/Master’s Degree in Quality Management or relevant major.
3.2. Job Requirements
▪ Working experience of Quality Control function or Call Center in bank is a plus.
▪ Attention to detail, perseverance.
▪ Confident PC ownership.
▪ Responsible attitude to work.
▪ Ability to work with a large amount of information.
▪ Competent spoken and written English
▪ High level of stress resistance (skills to work with objections and claims of employees who do not agree with the
results of the audit).
▪ Sociability.
▪ Ability to organize their activities.
▪ Ability to solve problems.
4. Compensation and Benefits
▪ Competitive salary: negotiable
▪ 100% salary for 2 months probationary period
▪ Working time: Monday to Friday (8:30AM to 5:30PM)
▪ Participate fully in social insurance benefits after 2 months of probation
▪ 24/7 Personal health insurance after 2 months of probation
▪ Paid leaves: 58 days (including 18 annual leaves and 40 sick leaves)
▪ Free parking
▪ 13th month salary
▪ Professional, dynamic working environment, training program and promotion roadmap
▪ Bonus on Tet and other holidays of the year.
▪ Annual salary increase based on KPI
▪ Annual team building trip
▪ Free drinks, entertainment area, karaoke, parties for festivals, sporting events, and overseas tours.

Quyền lợi được hưởng

- 13th month salary, Performance bonus and monthly incentive
- 24/7 Healthcare Insurance
- 62 full paid leaves a year

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH MTV TƯ VẤN TÀI CHÍNH LGC
CÔNG TY TNHH MTV TƯ VẤN TÀI CHÍNH LGC
27B Nguyễn Đình Chiểu, Phường Đa Kao, Quận 1, TP.HCM
Người liên hệ: HR Department
Bạn đang xem tin việc làm Quality Control Manager trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH MTV TƯ VẤN TÀI CHÍNH LGC. CÔNG TY TNHH MTV TƯ VẤN TÀI CHÍNH LGC đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Quality Control Manager cách đây lúc 15/02/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY TNHH MTV TƯ VẤN TÀI CHÍNH LGC

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 27B Nguyễn Đình Chiểu, Phường Đa Kao, Quận 1, TP.HCM

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Quality Control Manager

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ