Quality Assurance Manager (Customer Service)
Mức lương: Trên 30 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 120 lượt xem
Ngày cập nhật: 03/01/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Mô tả công việc
- Direct management of Quality Assurance Supervisor and Quality Assurance Specialist
- Analyze and evaluate staff performance to develop performance plans to drive excellence providing weekly coaching and feedback
- Maintain a thorough knowledge of product, policies, and technology
- Monitor according to Customer Experience Center Director and company expectations
- Maintain accurate and sufficient documentation of calls via QA scorecards, including positive observations, as well as areas of needed improvement
- Provide ongoing QA Call Evaluation reporting and notification to CEC Operations
- Participate in monitoring and calibration sessions with CEC Operations
- Oversee certification of all employees during the new hire process
- Other Related Duties:
+ May give presentations and mentoring to new employees
+ May participate in action planning meetings
+ Perform ad-hoc tasks assigned and report to Customer Experience Center Director
- Analyze and evaluate staff performance to develop performance plans to drive excellence providing weekly coaching and feedback
- Maintain a thorough knowledge of product, policies, and technology
- Monitor according to Customer Experience Center Director and company expectations
- Maintain accurate and sufficient documentation of calls via QA scorecards, including positive observations, as well as areas of needed improvement
- Provide ongoing QA Call Evaluation reporting and notification to CEC Operations
- Participate in monitoring and calibration sessions with CEC Operations
- Oversee certification of all employees during the new hire process
- Other Related Duties:
+ May give presentations and mentoring to new employees
+ May participate in action planning meetings
+ Perform ad-hoc tasks assigned and report to Customer Experience Center Director
Yêu cầu ứng viên
- Education : University Graduated up
- Languages: Highly advanced communication and writing skills in English
- Experience
+ At least 3 years experience in a similar position
+ Performance Management background
+ Strong organization and planning skills
+ Excellent interpersonal and communication skills
+ Pleasant personality and honest
+ Competency in computer skills
+ Knowledge of MS Office and Google Suite
+ Experience in customer service center quality assurance and management of QA departments for customer service and collections
+ Proven knowledge of customer service center operations, collections and client relationships
+ Ability to perform critical analysis and propose solutions
+ Ability to communicate effectively with all levels in the organization
- Languages: Highly advanced communication and writing skills in English
- Experience
+ At least 3 years experience in a similar position
+ Performance Management background
+ Strong organization and planning skills
+ Excellent interpersonal and communication skills
+ Pleasant personality and honest
+ Competency in computer skills
+ Knowledge of MS Office and Google Suite
+ Experience in customer service center quality assurance and management of QA departments for customer service and collections
+ Proven knowledge of customer service center operations, collections and client relationships
+ Ability to perform critical analysis and propose solutions
+ Ability to communicate effectively with all levels in the organization
Quyền lợi được hưởng
- 13th month salary yearly, and 1-3 months extra bonus based on performance and company profit yearly
- Company Trip and Team building trip annually
- Gift on special days like birthday, Lunar New Year and Holidays
- Company Trip and Team building trip annually
- Gift on special days like birthday, Lunar New Year and Holidays
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ SEN ĐỎ
Tầng 2, tòa nhà FPT Tân Thuận, KCX Tân Thuận, Q7, TpHCM
Người liên hệ: HR Department
Tầng 2, tòa nhà FPT Tân Thuận, KCX Tân Thuận, Q7, TpHCM
Người liên hệ: HR Department
Sendo.vn xuất thân là một dự án thương mại điện tử do Công ty CP Dịch vụ trực tuyến FPT (FPT Online) phát triển, ra mắt người tiêu dùng vào tháng 9/2012. Đến tháng 5/2014, Sendo.vn là sàn thương mại điện tử được xây dựng theo mô hình B2C2C (business ...Chi tiết
Sendo.vn xuất thân là một dự án thương mại điện tử do Công ty CP Dịch vụ trực tuyến FPT (FPT Online) phát triển, ra mắt người tiêu dùng vào tháng 9/2012. Đến tháng 5/2014, Sendo.vn là sàn thương mại điện tử được xây dựng theo mô hình B2C2C (business - to - consumer - to - consumer) thuộc chủ quản của Công ty CP Công nghệ Sen Đỏ, thành viên của tập đoàn FPT. Mục tiêu của Sendo.vn là tạo ra một trung tâm mua sắm trực tuyến uy tín số 1 về giao dịch tại Việt Nam. Sen Đỏ là nơi của những con người trẻ trung, tài năng với mong muốn góp phần hưng thịnh quốc gia thông qua phát triển thương mại điện tử. Đây cũng là nơi để bạn gặp gỡ những đồng nghiệp thú vị, chia sẻ ý tưởng, cống hiến hết mình và được ghi nhận xứng đáng. www.sendo.vn Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Quality Assurance Manager (Customer Service) trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ SEN ĐỎ. CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ SEN ĐỎ đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Quality Assurance Manager (Customer Service) cách đây lúc 02/02/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
Tìm thêm việc làm
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ SEN ĐỎ
Địa chỉ: Tầng 2, tòa nhà FPT Tân Thuận, KCX Tân Thuận, Q7, TpHCM
Quy mô: 100-499 nhân viên