QA Call Center
Mức lương: 12-15 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 219 lượt xem
Ngày cập nhật: 06/10/2020
Thông Tin Tuyển Dụng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Quản lý / Giám sát
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng
Mô tả công việc
· Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards
· Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints, and seller satisfaction
· Training CSR’s on soft skills, call handling, communication skills, new implementations and process changes.
· Providing report and analysis on quality progress to HOCS
· Manage BPO performance to achieve KPIs of productivity, CSAT, CQM
Yêu cầu ứng viên
· Age from 25-30
· At least 1-year experience at QA position, especially at BPO call center environment
· Good at English
· Good at MS Office and CRM systems
· Have training and Coaching experience
· Ability to work under pressure, solve problems quickly and independently while working in a fast-paced environment
· Intermediate to advanced reporting skills
Quyền lợi được hưởng
· Salary range: 10.000.000 – 12.000.000vnd
· 13th-month salary and project bonus
· Performance appraisals every year
· Annual health checkup
· Compliance fully to Vietnam labor code
Cách thức ứng tuyển
Giới thiệu về công ty

171B Hoang Hoa Tham, Ward 13, Tan Binh Dist,HCMC,Viet Nam
Tìm thêm việc làm
CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM
Địa chỉ: 171B Hoang Hoa Tham, Ward 13, Tan Binh Dist,HCMC,Viet Nam
Quy mô: Đang cập nhật