Parts Operation/ Admin Staff (1 Year contract)

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 253 lượt xem

Ngày cập nhật: 31/03/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Vận tải/Kho vận

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

Quantity of position: 02

A. Scope of work:
- Dealer Management
- Parts Order Processing & Payment Management
- Parts Claim Handling from Dealers
- Collect market & competitor's information
- Training

B. Duties:
- Apply the standard pricing formula & strategy to calculate RRP
- Maintain and update Parts Master Pricelist accurately, based on the annual parts price policy
- Collect & make the price comparison against competitors to deliver the competitive price
- Calculate the special price and manage the special item list for campaigns or promotion
- Complete the new parts price calculation of new models prior to launch and register it systematically
- Issue PO and send order forecast to vendors
- Manage backorder status and work with vendors to update delivery schedule on a timely manner
- Work with Logistic and 3Pl to arrange the parts shipment to be arrived on time
- Collaborate with KD & Logistic for Parts Homologation Registration
- Update & inform new parts bulletin to dealer/distributors

Yêu cầu ứng viên

- Education: graduate from university from related major
- Knowledge of Inventory Management, Sales Model & Accounting Principle
- Experience in Inventory Control, Order Planning, Automotive Parts is advantage and preferable
- Skill:
+ Good literacy of MS Office - high skill on data analysis by using Ms.Excel
+ Familiar with MRP, ERP & WMS
+ Good English Communication in writing and verbal is a must
+ Presentation Skill
+ Ability to work in a fast paced, performance based environment

*Notes: Please include your profile picture and expected salary in your CVs.

Quyền lợi được hưởng

- Total bonus from 1.5 – 6.0 months
- Premium Health care package
- Shuttle bus/transportation/ lunch allowance

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

MITSUBISHI MOTORS VIETNAM
MITSUBISHI MOTORS VIETNAM
243 Truong Son Street, Thu Duc District, Ho Chi Minh
Người liên hệ: HR Department
Founded in 1994 as a sole distributor of the world renowned automobile brands - Mitsubishi is one of the first automobile joint-ventures in Vietnam. With sound strategies, we are now proud of being recognized as a prestigious car assembler and distributor by customers throughout Vietnam. Hanoi Office: Room 410, V-Tower ...Chi tiết
Founded in 1994 as a sole distributor of the world renowned automobile brands - Mitsubishi is one of the first automobile joint-ventures in Vietnam. With sound strategies, we are now proud of being recognized as a prestigious car assembler and distributor by customers throughout Vietnam. Hanoi Office: Room 410, V-Tower Building, 649 Kim Ma St., Ba Dinh Dist. Hanoi Vietnam Ho Chi Minh Office: 243 Truong Son Street, Thu Duc District, Ho Chi Minh Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Parts Operation/ Admin Staff (1 Year contract) trong ngành Hành chính/Văn phòng được tuyển dụng tại Hồ Chí Minh bởi MITSUBISHI MOTORS VIETNAM. MITSUBISHI MOTORS VIETNAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Parts Operation/ Admin Staff (1 Year contract) cách đây lúc 29/04/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

MITSUBISHI MOTORS VIETNAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 243 Truong Son Street, Thu Duc District, Ho Chi Minh

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Parts Operation/ Admin Staff (1 Year contract)

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ