Operations Staff (Lương Cứng 8 - 12Tr)

Mức lương: 12-15 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 269 lượt xem

Ngày cập nhật: 02/03/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Xuất nhập khẩu, Vận tải/Kho vận

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hà Nội, Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

*Số lượng: 2
*Quyền lợi
- Salary: 400 – 600 USD;
- Payment of social insurance, unemployment insurance under the regime of the Labour Code;
- Other regimes under the statute of the company;
- Every year traveling with the company;
- Working in a dynamic environment, thermal properties, high promotion opportunities.

Công việc

***** Import:
1. Received pre-alert from oversea, file manifest, send arrival notice to customer, and release Delivery Order to customer.
2. Contact with customer to prepare to do import customs clearance, update information for cargo release to CNEE.
3. Check import requirement procedure to import cargo and reply to customer, oversea, MSDS, HS code, import license ( if any)
4. Update related law
5. Fulfil Control table sheet.
6. Correspondence with other sections and our overseas partner offices.
7. Issuing debit note and send to customer for confirmation.
8. Others jobs as per BOD’s requirements.

***** Export:
1. Received inquiries from customer/ oversea and arrange for booking
2. Contact with customer to prepare to do export customs clearance, update information for cargo release to customer.
3. Check export requirement procedure to export cargo and reply to customer, oversea, MSDS, HS code,
4. Update related law
5. Fulfil Control table sheet.
6. Correspondence with other sections and our overseas partner offices.
7. Issuing debit note and send to customer for confirmation.
8. Others jobs as per BOD’s requirements

Yêu cầu ứng viên

1. At least 2 years with knowledge in all fields: Air & sea freight forwarding and logistics operation, Domestic delivery.
2. University graduated, major in Economics, Foreign Trade, Maritime and so on.
3. Fluent in English (listening, speaking and writing skill), Microsoft office, Incoterm 2010.
4. High responsibility, flexibility, hard-working, and willing to learn more.
5. Good negotiation and communication skill
6. Ability to work independently and teamwork with multiple tasks and time management skill.
7. Strong and never give up spirit
8. Willing to learn and high motived.

Quyền lợi được hưởng

- Salary: 400 – 600 USD
- Good health care & Insurance
- VIP YEP and gifts

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CỔ PHẦN TIẾP VẬN ATT VIỆT NAM
CÔNG TY CỔ PHẦN TIẾP VẬN ATT VIỆT NAM
Tầng 12, Tòa nhà Tung Shing, Số 2 Ngô Quyền, Phường Lý Thái Tổ, Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội
Bạn đang xem tin việc làm Operations Staff (Lương Cứng 8 - 12Tr) trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY CỔ PHẦN TIẾP VẬN ATT VIỆT NAM. CÔNG TY CỔ PHẦN TIẾP VẬN ATT VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Operations Staff (Lương Cứng 8 - 12Tr) cách đây lúc 29/03/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY CỔ PHẦN TIẾP VẬN ATT VIỆT NAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Tầng 12, Tòa nhà Tung Shing, Số 2 Ngô Quyền, Phường Lý Thái Tổ, Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội

Quy mô: Đang cập nhật


Việc làm tương tự

Operations Staff (Lương Cứng 8 - 12Tr)

Mức lương: 12-15 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ