Operation Staff (02 Headcount)

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 137 lượt xem

Ngày cập nhật: 21/03/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Vận tải/Kho vận, Hoạch định/Dự án

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hà Nội


Mô tả công việc

• To well co-ordinate with Customs clearance team & ACCT team to make sure whole process is properly followed
• To communicate with local customers & related parties to ensure all shipments are expedited timely & properly in
• To communicate with Oversea to update shipment status, irregular case, checking price, quotation and all related matters to shipment
• compliance with customer’s requirements, handling instructions, provided SOP
• Work with Airlines, Shipping line, co-loader, Oversea to check price, get booking confirmation….
• To ensure all operations steps are done timely & properly as customer’s request as issuing draft hawbs, amending
• To ensure all shipments are updated in System in compliance with Control System procedures.
• Follow up with local customers for cargo as well as document status & keep related parties informed if any change.
• Complete shipment process & make sure docs are attached with cargo, pre-alert sent to related parties , arrival notice for import shipments
• To ensure files are filed as per standard requirements
• To ensure all assignments are met within the specified deadline provided.
• To ensure proper follow-up with all outstanding matters.
• Follow up instruction from team leader, BOD

Yêu cầu ứng viên

CV in English with photo
• Good English
• 2-4 years experience, especially air operation.
• Good collaboration and multitasking skills
• Honest, active, high discipline
• Good at planning/ organizing and time management
• Sufficient computer literacy (Microsoft Word/Excel/Power-point)
• Good communication skills (interpersonal, emailing…)
• Able to work under pressure

Company Benefits:

Competitive salary and bonus
Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
Professional, dynamic working environment

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary and bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH DONGJIN GLOBAL LOGISTICS VINA
CÔNG TY TNHH DONGJIN GLOBAL LOGISTICS VINA
Tầng 8, Tòa HH3, Khu đô thị Mỹ Đình - Mễ Trì - Phường Mỹ Đình 1 - Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Người liên hệ: HR Department
DONGJIN GLOBAL LOGISTICS VINA CO., LTD. Address: 8th floor, HH3 building, My Dinh-Me tri urban area, My Dinh 1 ward, Nam Tu Liem district, Hanoi, Vietnam. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Operation Staff (02 Headcount) trong ngành Hành chính/Văn phòng được tuyển dụng tại Hà Nội bởi CÔNG TY TNHH DONGJIN GLOBAL LOGISTICS VINA. CÔNG TY TNHH DONGJIN GLOBAL LOGISTICS VINA đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Operation Staff (02 Headcount) cách đây lúc 16/05/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY TNHH DONGJIN GLOBAL LOGISTICS VINA

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Tầng 8, Tòa HH3, Khu đô thị Mỹ Đình - Mễ Trì - Phường Mỹ Đình 1 - Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội

Quy mô: Đang cập nhật


Việc làm tương tự

Operation Staff (02 Headcount)

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ