Operation Manager up to 35M

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 123 lượt xem

Ngày cập nhật: 13/08/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Kinh nghiệm: 3 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng

Số lượng:1

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Không yêu cầu

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

*General responsibilities:

To improve overall services and performance of Contact Center Regular to Client customers, it is critical for Outbound Manager to institute an experienced outsourcing service to help provide energy services Inbound Contact Center Regular comprising the agent, team leader and

supervisor. The services provided to customers shall be in accordance with the Service Standards from Client. The role requires candidates to be able to fulfill and commit to below Responsibilities tied with Requirements.

*Specific responsibilities:

• Managing an Inbound team comprises of Supervisor, Training Leader, QA and CS agents in all aspects of a call center context.

• Supervising a dynamic team to support Client managed services to team members through rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.

• Planning and executing strategically Operation through forecasting, rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.

• Taking decision about problems that occurred in the entire program that supports service Contact Center of Client and its analysis.

• Reporting to General Manager/CC Director for any abnormalities in operation

• Responsible for monitoring CS agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients

• Handling escalation cases from customers to ensure due process is adhered properly with highest customer service oriented mindset

• Following and making sure all team members are actively involved activities Service Improvement and Motivation Program

• Taking part in improving quality of all units in CX & System within agreed development period

• Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs

• Developing personal performance and team members such as training, briefings, seeking information latest, and others

• Monitoring, make sure all member of team actively involved in the activities of Quality Service Management and Assessments

• Doing the responsibility and authority in accordance with the business processes defined by Client

• Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.

• Attending Weekly Meeting with Clients to share insights and highlights of operation.

• Attending to ad-hoc tasks as assigned by General Manager or Client.  

Yêu cầu ứng viên

• At least 3 year-experience in leading a telesales team nutrition and FMCG in Call Center environment.

• 2 years experienced with Supervisor position or above and Proficient in English

• Experience in managing to performance targets desired

• Project management experience, able to work independently on multiple concurrent initiatives

• Ability to do multitasks and highly adapt to constantly changing environment

• Excellent oral, written and interpersonal communication skill

• Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities

• Intermediate to advanced reporting skills

• Moderate ability to identify and analyze data for trends and forecast

• Deep understanding of Call Center Metrics

• Disciplined and high motivated to motivate and encourage team for improvement

• Strong determination of KPI achievement

- Good at MS Office and CRM systems

Quyền lợi được hưởng

- Working time: 06 days/week ( from Monday to Saturday, bi-Saturday ) 

- SHUI

- Team building, Company trip.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay

Giới thiệu về công ty

Công ty Cổ Phần Doctor Anywhere Việt Nam
Công ty Cổ Phần Doctor Anywhere Việt Nam
6A, Sơn Tây, Ba Đình, Hà Nội/ 07 Phạm Viết Chánh, Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Tp.HCM

Doctor Anywhere Singapore được thành lập vào tháng 10 năm 2015. Chỉ sau 4 năm hoạt động, Doctor Anywhere đã vươn lên trở thành một trong những công ty y tế kỹ thuật số lớn nhất Singapore. Ứng dụng Doctor Anywhere, sản phẩm cốt lõi của công ty, hiện đang ...Chi tiết

Doctor Anywhere Singapore được thành lập vào tháng 10 năm 2015. Chỉ sau 4 năm hoạt động, Doctor Anywhere đã vươn lên trở thành một trong những công ty y tế kỹ thuật số lớn nhất Singapore. Ứng dụng Doctor Anywhere, sản phẩm cốt lõi của công ty, hiện đang là một trong những ứng dụng y tế được yêu thích và sử dụng nhiều nhất tại Singapore.

Với mong muốn tối ưu hóa trải nghiệm thăm khám sức khỏe của bạn, Doctor Anywhere đã chính thức có mặt tại Việt Nam từ giữa năm 2019. Đội ngũ DA Việt Nam đã và đang không ngừng nỗ lực để tạo ra một nền tảng y tế đáp ứng đầy đủ các nhu cầu của không chỉ người dân mà còn cho bác sĩ và các cơ sở y tế theo phương châm "Lắng nghe, thấu hiểu và tận tâm".

Thông qua nền tảng trên, DA Việt Nam mong muốn giúp bạn kết nối với các bác sĩ mọi nơi mọi lúc, cải thiện khả năng tiếp cận các dịch vụ chăm sóc sức khỏe.
Các dịch vụ của Doctor Anywhere:
- Bác sĩ thăm khám trực tuyến qua video
- Cung cấp các gói khám sức khỏe, các sản phẩm liên quan đến sức khỏe
- Dịch vụ mua thuốc trực tuyến, tư vấn dùng thuốc và giao thuốc tận nhà trong vòng 03 giờ đồng hồ
- Hệ thống phòng khám và nhà thuốc DA
- Hồ sơ bệnh án điện tử

Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Operation Manager up to 35M trong ngành được tuyển dụng tại bởi Công ty Cổ Phần Doctor Anywhere Việt Nam. Công ty Cổ Phần Doctor Anywhere Việt Nam đang cần tuyển 1 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm 3 năm. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Operation Manager up to 35M cách đây lúc 10/09/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

Công ty Cổ Phần Doctor Anywhere Việt Nam

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 6A, Sơn Tây, Ba Đình, Hà Nội/ 07 Phạm Viết Chánh, Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Tp.HCM

Quy mô: 25-50 người


Việc làm tương tự

Operation Manager up to 35M

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ