Operation Customer Service Manager

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 213 lượt xem

Ngày cập nhật: 26/08/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Kinh nghiệm: 6 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: ,

Số lượng:1

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Không yêu cầu

Làm việc tại:


Mô tả công việc

• Managing the operations seamlessly, ensuring timely SLA delivery along with maintaining high level of employee and customer satisfaction

• Establishing and managing relationship with stakeholders

• Oversight of team – organizes resources, sets goals, carries out strategy from Executives and client on a day to day basis; reporting responsibilities

• Responsible for following agreed governance model, escalation & communication plan

• To ensure team members achieve agreed standards in relation to their job assignments.

• To ensure training of new staff on the corporate policy rules to be adhered to

• To ensure that the buddy system is put in place to maintain the operation with minimal disruption in times of annual leave/sick leave/study leave and daily working hour schedules

• To monitor and document work schedule of staff and absences.

• Build strong partnership with the client by growing and nurturing the existing relationships to ensure operational cohesion & effective foundation for future growth

• Taking weekly and monthly calls with clients to understand the expectations from the teams and provided updates

• Ensure that all audit related issues are brought to a close

• Identify and drive continuous improvements and initiatives in process

• Coach & mentor Team lead so that they are able to manage their teams better

• Hiring of leads and managers, training, inductions, employee & client satisfaction scores, performance Appraisals and attrition management

• Performance management through top Quartile, Middle and Bottom Quartile segregation and identifying training and coaching needs.

• To ensure that all internal customer queries are followed up on a timely basis

• Collaborate with internal teams.

• To be the Key contact for all problems and queries with specific business assigned. 

Yêu cầu ứng viên

• Candidate must have Bachelor’s degree in perations management or related field.

• Very exellence in English (can communicate with British)

• Any 3rd language (Mandarin, Japanese & Korean) is an added advantage

• At least 08 years of professional experience in Operation Management/Customer Service in Call Center or releate services, at least 03 years of senior management experience (Manager level). Must possess effective communication skills (written and verbal)

• Ability to work under pressure

• Corporate and process mind

• Excellent communication and quality orientation 

Quyền lợi được hưởng

Will be discussed on the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay

Giới thiệu về công ty

Công ty TNHH Vietnam Concentrix Services
Công ty TNHH Vietnam Concentrix Services
Lầu 4 - 5 Tòa nhà QTSC 1, Công viên phần mềm Quang Trung. Số 02 Đường Tô Ký, Phường Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh
Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách ...Chi tiết
Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 24 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 100.000 nhân... Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 24 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 100.000 nhân viên. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Operation Customer Service Manager trong ngành được tuyển dụng tại bởi Công ty TNHH Vietnam Concentrix Services. Công ty TNHH Vietnam Concentrix Services đang cần tuyển 1 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm 6 năm. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Operation Customer Service Manager cách đây lúc 19/09/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

Tìm thêm việc làm

Công ty TNHH Vietnam Concentrix Services

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Lầu 4 - 5 Tòa nhà QTSC 1, Công viên phần mềm Quang Trung. Số 02 Đường Tô Ký, Phường Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh

Quy mô: Trên 500 người


Việc làm tương tự

Operation Customer Service Manager

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ