Operating Assistant (Phu My - Vung Tau)
Mức lương: 12-15 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 343 lượt xem
Ngày cập nhật: 21/08/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Kế toán/Kiểm toán, Hành chính/Văn phòng, Biên/Phiên dịch
Mô tả công việc
- Working with the financial management and support system in managing issues related to systems and warehouses.
- Identify issues and propose solutions to improve operating procedures in the warehouse.
- Coordinate with the parties to act as intermediaries to ensure smooth operation between the work requirements between the Warehouse and the Finance Department.
- Data synthesis and report writing for Singapore & Taiwan Managers.
- Other jobs will be assigned depending on the situation of the company.
-------
- Làm việc với hệ thống quản lý và hỗ trợ bộ phận Tài chính trong việc quản lý các vấn đề phát sinh liên quan đến hệ thống và Kho.
- Xác định các vấn đề và đề xuất các giải pháp cải thiện quy trình vận hành trong kho.
- Phối hợp với các bên để đóng vai trò là trung gian đảm bảo sự vận hành nhịp nhàng giữa các yêu cầu công việc giữa Bộ phận Kho và Bộ phận Tài Chính.
- Tổng hợp dữ liệu và viết báo cáo cho Quản lý người Singapore&Taiwan.
- Các công việc khác sẽ được phân công tùy thuộc vào tình hình công ty.
- Identify issues and propose solutions to improve operating procedures in the warehouse.
- Coordinate with the parties to act as intermediaries to ensure smooth operation between the work requirements between the Warehouse and the Finance Department.
- Data synthesis and report writing for Singapore & Taiwan Managers.
- Other jobs will be assigned depending on the situation of the company.
-------
- Làm việc với hệ thống quản lý và hỗ trợ bộ phận Tài chính trong việc quản lý các vấn đề phát sinh liên quan đến hệ thống và Kho.
- Xác định các vấn đề và đề xuất các giải pháp cải thiện quy trình vận hành trong kho.
- Phối hợp với các bên để đóng vai trò là trung gian đảm bảo sự vận hành nhịp nhàng giữa các yêu cầu công việc giữa Bộ phận Kho và Bộ phận Tài Chính.
- Tổng hợp dữ liệu và viết báo cáo cho Quản lý người Singapore&Taiwan.
- Các công việc khác sẽ được phân công tùy thuộc vào tình hình công ty.
Yêu cầu ứng viên
JOB REQUIREMENTS
- Graduated from college / university or higher in Economics, Foreign Languages and related subjects
- At least 1 year of working experience in Administrative Management, Logistics ... (Fresh-graduated are acceptable).
- Honest, hardworking, patient, trustworthy.
- Enthusiastic, friendly, responsible.
- Time management skills.
- Problem solving skill, organization and planning skill.
- Good communication in English or Chinese is required
- Competent at MS Office, other computational skills.
- Age: 22-30
BENEFITS:
- Salary: 400-700 USD
- Annual leaves, 13 monthly salary
- Working time: 8 hours / day, Monday – Friday and 2 Saturday per month
- Young, dynamic, comfortable working environment, opportunities to experience many different jobs in a professional working environment.
- Opportunity to work directly with foreign colleagues. Have short-term training opportunities abroad.
- Full insurance regimes according to the law (social insurance, health insurance, unemployment insurance ...)
- Travel with the company: 1-2 times / year.
- Annual health care insurance package.
- Priority for candidates in Vung Tau, in addition if candidates in Ho Chi Minh City will be supported to stay at the Housing Company in Vung Tau and tickets to Ho Chi Minh City - Vung Tau 1 time / month.
-----------
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
- Tốt nghiệp cao đẳng/đại học trở lên các ngành Kinh tế, Ngoại ngữ và liên quan
- Ít nhất 1 năm kinh nghiệm làm việc trong Quản lí hành chính, Hậu cần... (Chấp nhận sinh viên mới tốt nghiệp).
- Trung thực, chăm chỉ, kiên nhẫn, tin cậy.
- Nhiệt tình, thân thiện, có tinh thần trách nhiệm cao.
- Kỹ năng quản lý thời gian và sắp xếp công việc.
- Kỹ năng giải quyết vấn đề, tổ chức và lập kế hoạch.
- Bắt buộc giao tiếp tốt bằng Tiếng Anh hoặc Tiếng Trung
- Sử dụng thành thạo MS Office, các kỹ năng tính toán khác.
- Tuổi: 22 – 30
PHÚC LỢI
- Lương: 8,000,000-15,000,000 VND/ tháng
- 12 ngày nghỉ phép, lương tháng 13
- Thời gian làm việc: 8 tiếng/ngày, thứ 2 - thứ 6 (thứ 7 nghỉ cách tuần)
- Môi trường làm việc trẻ trung, năng động, thoải mái, cơ hội được trải nghiệm nhiều công việc khác nhau trong môi trường làm việc chuyên nghiệp.
- Cơ hội làm việc trực tiếp với các đồng nghiệp người nước ngoài. Có cơ hội đào tạo ngắn hạn ở nước ngoài.
- Các chế độ bảo hiểm đầy đủ theo quy định của pháp luật (BHXH, BHYT, BHTN…)
- Du lịch cùng công ty: 1-2 lần/năm.
- Gói Bảo hiểm chăm sóc sức sức khỏe hằng năm.
- Ưu tiên ứng viên ở Vũng Tàu, ngoài ra nếu ứng viên tại TP.HCM sẽ được hỗ trợ ở lại tại Nhà ở Công ty ở Vũng Tàu và vé xe đi về TP.HCM – Vũng Tàu 1 lần/tháng.
- Graduated from college / university or higher in Economics, Foreign Languages and related subjects
- At least 1 year of working experience in Administrative Management, Logistics ... (Fresh-graduated are acceptable).
- Honest, hardworking, patient, trustworthy.
- Enthusiastic, friendly, responsible.
- Time management skills.
- Problem solving skill, organization and planning skill.
- Good communication in English or Chinese is required
- Competent at MS Office, other computational skills.
- Age: 22-30
BENEFITS:
- Salary: 400-700 USD
- Annual leaves, 13 monthly salary
- Working time: 8 hours / day, Monday – Friday and 2 Saturday per month
- Young, dynamic, comfortable working environment, opportunities to experience many different jobs in a professional working environment.
- Opportunity to work directly with foreign colleagues. Have short-term training opportunities abroad.
- Full insurance regimes according to the law (social insurance, health insurance, unemployment insurance ...)
- Travel with the company: 1-2 times / year.
- Annual health care insurance package.
- Priority for candidates in Vung Tau, in addition if candidates in Ho Chi Minh City will be supported to stay at the Housing Company in Vung Tau and tickets to Ho Chi Minh City - Vung Tau 1 time / month.
-----------
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
- Tốt nghiệp cao đẳng/đại học trở lên các ngành Kinh tế, Ngoại ngữ và liên quan
- Ít nhất 1 năm kinh nghiệm làm việc trong Quản lí hành chính, Hậu cần... (Chấp nhận sinh viên mới tốt nghiệp).
- Trung thực, chăm chỉ, kiên nhẫn, tin cậy.
- Nhiệt tình, thân thiện, có tinh thần trách nhiệm cao.
- Kỹ năng quản lý thời gian và sắp xếp công việc.
- Kỹ năng giải quyết vấn đề, tổ chức và lập kế hoạch.
- Bắt buộc giao tiếp tốt bằng Tiếng Anh hoặc Tiếng Trung
- Sử dụng thành thạo MS Office, các kỹ năng tính toán khác.
- Tuổi: 22 – 30
PHÚC LỢI
- Lương: 8,000,000-15,000,000 VND/ tháng
- 12 ngày nghỉ phép, lương tháng 13
- Thời gian làm việc: 8 tiếng/ngày, thứ 2 - thứ 6 (thứ 7 nghỉ cách tuần)
- Môi trường làm việc trẻ trung, năng động, thoải mái, cơ hội được trải nghiệm nhiều công việc khác nhau trong môi trường làm việc chuyên nghiệp.
- Cơ hội làm việc trực tiếp với các đồng nghiệp người nước ngoài. Có cơ hội đào tạo ngắn hạn ở nước ngoài.
- Các chế độ bảo hiểm đầy đủ theo quy định của pháp luật (BHXH, BHYT, BHTN…)
- Du lịch cùng công ty: 1-2 lần/năm.
- Gói Bảo hiểm chăm sóc sức sức khỏe hằng năm.
- Ưu tiên ứng viên ở Vũng Tàu, ngoài ra nếu ứng viên tại TP.HCM sẽ được hỗ trợ ở lại tại Nhà ở Công ty ở Vũng Tàu và vé xe đi về TP.HCM – Vũng Tàu 1 lần/tháng.
Quyền lợi được hưởng
- Annual Healthcare Program
- Training, Rotated Working In Oversea Branches
- 1-2 Vacation(s) per year
- Training, Rotated Working In Oversea Branches
- 1-2 Vacation(s) per year
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

WELHUNT MATERIALS ENTERPRISE CO., LTD
Floor 6, Mapletree Business Center, Nguyen Van Linh Street, Tan Phong Ward, District 7, HCMC
Người liên hệ: Mr Tam
Floor 6, Mapletree Business Center, Nguyen Van Linh Street, Tan Phong Ward, District 7, HCMC
Người liên hệ: Mr Tam
We established in 1992 in Kaohsiung, Taiwan, as of today we emerge as a multinational company with presences across 60 countries and expose in Metal, Energy and Agricultural commodities. With a global portfolio of businesses and commodities, we are always seeking talented, skilled and enthusiastic people to join our team. ...Chi tiết
We established in 1992 in Kaohsiung, Taiwan, as of today we emerge as a multinational company with presences across 60 countries and expose in Metal, Energy and Agricultural commodities. With a global portfolio of businesses and commodities, we are always seeking talented, skilled and enthusiastic people to join our team. At Welhunt, we are committed to engaging, enabling and supporting our line leaders in creating a work environment of greater inclusion where our employees can reach their full potential. We are building a diverse workforce, appreciating all the different aspects of individual uniqueness, including thought and perspective, experience, age, disability, nationality, ethnicity, sexual orientation and gender. We expect you to make the most of opportunities, to be passionate about your work and to respect others. We offer a diverse and challenging environment with great learning and career opportunities for people who share our values. For more information please visit: http://welhunt.com Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Operating Assistant (Phu My - Vung Tau) trong ngành được tuyển dụng tại bởi WELHUNT MATERIALS ENTERPRISE CO., LTD. WELHUNT MATERIALS ENTERPRISE CO., LTD đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Operating Assistant (Phu My - Vung Tau) cách đây lúc 19/09/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
WELHUNT MATERIALS ENTERPRISE CO., LTD
Địa chỉ: Floor 6, Mapletree Business Center, Nguyen Van Linh Street, Tan Phong Ward, District 7, HCMC
Quy mô: 100-499 nhân viên