Office Administrator
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 512 lượt xem
Ngày cập nhật: 05/10/2018
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Kế toán/Kiểm toán, Hành chính/Văn phòng, Pháp luật/Pháp lý
Mô tả công việc
• Conduct clerical duties, including filing, answering phone calls, responding to emails and preparing documents.
• Assists office staff in maintaining files and databases.
• Coordinate project deliverables.
• Perform accounting tasks, including invoicing and budget tracking.
• Schedules appointments and meetings for executives and upper level staff.
• Provide administrative support for operations team.
Attractive remuneration package and fringe benefit will be offered to the right candidate. Interested parties, please send your resume stating with current and expected salary to the Human Resources & Administration Department through email.
• Assists office staff in maintaining files and databases.
• Coordinate project deliverables.
• Perform accounting tasks, including invoicing and budget tracking.
• Schedules appointments and meetings for executives and upper level staff.
• Provide administrative support for operations team.
Attractive remuneration package and fringe benefit will be offered to the right candidate. Interested parties, please send your resume stating with current and expected salary to the Human Resources & Administration Department through email.
Yêu cầu ứng viên
• High school diploma; BSc/BA in office administration or relevant field is preferred.
• 3+ years’ experience working in an office setting.
• Good communication skills in English is a must.
• Excellent written and verbal communication skills.
• Ability to multi-task and prioritize projects.
• Familiarity with office management procedures and basic accounting principles.
• Excellent knowledge of MS Office and office management software (ERP etc.).
• 3+ years’ experience working in an office setting.
• Good communication skills in English is a must.
• Excellent written and verbal communication skills.
• Ability to multi-task and prioritize projects.
• Familiarity with office management procedures and basic accounting principles.
• Excellent knowledge of MS Office and office management software (ERP etc.).
Quyền lợi được hưởng
- As company's policy
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

SYNERGY SOLUTION VIETNAM COMPANY LIMITED
For more information about us, please visit the corporate website at www.synergy-asia.com Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Office Administrator trong ngành được tuyển dụng tại bởi SYNERGY SOLUTION VIETNAM COMPANY LIMITED. SYNERGY SOLUTION VIETNAM COMPANY LIMITED đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Office Administrator cách đây lúc 31/10/2018 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
SYNERGY SOLUTION VIETNAM COMPANY LIMITED
Địa chỉ:
Quy mô: Đang cập nhật