Office Admin

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 93 lượt xem

Ngày cập nhật: 12/11/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Kinh doanh/Bán hàng

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

1/ Sale Admin (50%):
a.Order Management:
- Process and follow up on all orders as necessary
- Follow up and update production status and delivery schedule to customers
- Make monthly/annual work reports.

b. Sales & Customers Data Process:
- Maintain customer database by inputting customer profiles and updates
- Periodically make a project list from the data above collectively
Document Creation and Control:
- Prepare quotations, contracts, purchase orders and other documents assigned by Sales Department
- Keep & archive all documents of each projects in order

c. Accounts Payable Management:
- Monitor accounts payable on time & discuss payment term with superiors
Stock Inventory
- Be involved in stock control and management and prepare monthly inventory report
Events & Exhibitions Preparation
- Cooperate with Sales Department to organize exhibitions

d. Others
- Cooperate with Sales and affiliated departments properly & timely with a focus on customer satisfaction
- Do other tasks assigned by the company & department. Follow all companies rules and procedures

2/ Purchaser (30%):
- Collect PO from sales, close the shipments
- Process and follow up shipments from Singapore and Japan.
- Check the cost, make cost form, and post the quantity in the systems.

3/ Admin: (20%)
- Support Manager especially when they are not in office.

Yêu cầu ứng viên

• Communication skills in English / Computer skills: Word, Excel,
• Minimum 1 year experience in sales admin in trading.
. Ready to learn new things, accept new challenges
• Self independent, Communicative, Flexible, Polite, Honest

** SALARY & BENEFITS
1. Working environment:
- Youthful - active - friendly, professional environment
- To be trained in working process, product knowledge and sales skills
- Opportunities in advancing career; clear promotion pathway.
- Annual salary increase evaluation, clear contribution recognition

Quyền lợi được hưởng

- Opportunities in advancing career; clear promotion pathway.
- To be trained in working process, product knowledge and sales skills
- Youthful - active - friendly, professional environment

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH KIAN HO (VIỆT NAM)
CÔNG TY TNHH KIAN HO (VIỆT NAM)
Ha Noi
Người liên hệ: Phòng HCNS
Website: www.kianho.com.vn Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Office Admin trong ngành Hành chính/Văn phòng được tuyển dụng tại Hồ Chí Minh bởi CÔNG TY TNHH KIAN HO (VIỆT NAM). CÔNG TY TNHH KIAN HO (VIỆT NAM) đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Office Admin cách đây lúc 11/12/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY TNHH KIAN HO (VIỆT NAM)

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Ha Noi

Quy mô: 25-99 nhân viên


Việc làm tương tự

Office Admin

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ