Nhân Viên Lưu Trữ Hồ Sơ -Phòng Admin

Mức lương: 7-10 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 173 lượt xem

Ngày cập nhật: 28/11/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Thực tập sinh

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

1. Document management:
*. Control company’s processes:
- Collect & manage procedures of all departments systematically for company
- Coordinate with related department to check the standardization for all procedure
- Support for posting on internal system and announce officially
- Follow up & collect revise versions of all procedures yearly.
*. Manage incoming/outgoing letter/ document:
- In charge of classifying and giving the outgoing letter number for departments
- Managing all outgoing letters on Web portal as regulation of company
- In charge of all incoming letters for company systematically
- Arranging, classifying all incoming letters and distributing to related departments.
*. Document manage:
- Assist in studying, researching & collecting all issues related to document of all department
- Assist in making regulations for issues relating to document storage.
- In charge of look for, collect information related to document for total company
- In charge of receiving handover document related new store opening from Constructor
- In charge of classifying, studying & arranging these document
- Support for License & document recordkeeping
2. Others
- Other tasks or responsibilities as assigned by Admin Manager & Admin Executive

Yêu cầu ứng viên

Qualifications & Experience:
- University degree – Record and Archives Department is preferable
Knowledge, Skills & Behaviors:
- Good command of spoken and written English.
- Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet.
- Strong communication skill (both verbal & written).
- Detail oriented and be able to handle multi-tasks.
- Good organizing and time-management skills.
- Good problem solving skills.

Quyền lợi được hưởng

- KPI Bonus
- Free lunch
- 13th salary

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, HCM
Người liên hệ: Ms.Thao Tran
Aeon Vietnam Co., Ltd. belongs to Aeon Group – a leading retailer of Japan and Asia. At Aeon, Customer-focus is our central business philosophy. We desire to bring the best things to our customers, work for peace, respect human beings and contribute for community. To achieve the above goals, Aeon ...Chi tiết
Aeon Vietnam Co., Ltd. belongs to Aeon Group – a leading retailer of Japan and Asia. At Aeon, Customer-focus is our central business philosophy. We desire to bring the best things to our customers, work for peace, respect human beings and contribute for community. To achieve the above goals, Aeon is trying our best to exploring and developing in over 12 countries, focusing on East Asia. With long-term investment plan in Vietnam, Our first shopping center at Celadon will be opened at the beginning of 2014 and continue opening other 20 shopping centers till 2020. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Nhân Viên Lưu Trữ Hồ Sơ -Phòng Admin trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM. CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Nhân Viên Lưu Trữ Hồ Sơ -Phòng Admin cách đây lúc 28/12/2018 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, HCM

Quy mô: 500-999 nhân viên


Việc làm tương tự

Nhân Viên Lưu Trữ Hồ Sơ -Phòng Admin

Mức lương: 7-10 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ