Nhân Viên Kho
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 93 lượt xem
Ngày cập nhật: 20/08/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Mô tả công việc
a. Quản lý kho/ Management the store
- Sắp xếp hàng lên kệ gọn gàng, ngăn nắp.
- Giữ cho kho luôn sạch sẽ, lối đi giữa các kệ thông thoáng.
- Kiểm tra hàng về kho: kiểm tra tên hàng, số lượng hàng về so với chứng từ: invoice, tờ khai nhập hàng
- Nhập thông tin hàng vào hệ thống NAV
- Kiểm tra hàng tồn kho để có kế hoạch đặt hàng
- Tổng hợp hàng khách cần đặt, hàng kho cần đặt => đặt hàng
- Theo dõi đơn hàng để trả lời cho khách hàng.
- Thông báo cho khách, bộ phận Service khi hàng về
- Kiểm tra, theo dõi hàng xuất ra, công nợ của khách.
- Chuyển hàng qua bộ phận Service.
- Ensuring the goods were arranged to shelve by orderly.
- Keeping the store always clean, neat, ensure the way between the shelf ventilation
- Check in the goods input to the store: compare the name, quantity of the goods with invoice, the customs declared
- Inputting information of goods in to NAV system
- Usually check inventory to plan for order parts if any.
- Statistical the goods of the customer/the store need, process procedure order's goods to supplier
- Follow up order ID, notify to customer.
- Notify to customer when the goods come (the goods available for customer)
- Follow up debit note of customer, export goods
- Transfer the goods to Service department.
b. Kiểm tra chất lượng sản phẩm hàng/ Check the quality of the goods
- Khi nhận hàng nếu hàng dư hay thiếu thì phản hồi với Bộ phận Logistics/ Nhà cung cấp để tiến hành xử lý.
- Nếu hàng kém chất lượng hay không đúng với sản phẩm mô tả khi đặt hàng thì yêu cầu Nhà cung cấp đổi hàng.
- Nếu sản phẩm giao hàng không đúng với số lượng đặt hàng thì liên hệ bộ phận Logistics/ Nhà cung cấp yêu cầu bổ sung số lượng hàng.
- When you received the goods, if they are residual or lack, you confirm to Logistics department/ the supplier to process.
- If the quality of the goods low or the quantity not match compare the order sheet, you will contact to supplier, request they change the goods.
c. Hỗ trợ bộ phận Service/ Support service department
- Kết hợp với Kỹ thuật viên xác định xe khách cần các loại phụ tùng, phụ kiện nào.
- Báo giá cho khách hàng các sản phẩm khách cần.
- Khi khách hàng đồng ý giá, kiểm tra hàng tồn kho, nếu hàng không có sẵn trong kho thì tiến hành đặt hàng, sau khi đặt hàng thì báo cho khách hàng/Service thời gian hàng sẽ về.
- Khi hàng về thì báo cho khách/ Nhân viên tư vấn dịch vụ. Làm phiếu xuất kho, làm phiếu thanh toán chuyển qua Cashier thu tiền, sau khi thu tiền thì chuyển hàng qua cho Service để lắp đặt lên xe.
- Theo dõi đăng ký hàng bảo hành 01 năm cho khách
- Theo dõi hàng bảo hành 03 tháng của Service
- Combined to Technician to confirm which parts/ accessory bike’s customer needed
- Notify the price to customer (which parts/ accessory customer needed)
- When the customer agrees the price of the parts/ accessory, check in inventory, if the parts/ accessory out of stock, you will send order sheet parts/ accessory to supplier. Follow up order ID, estimate time parts/ accessory will come to notify if any.
- When the parts/ accessory came, notify to customer/ Service consultant. Create assurance note, payment request and transfer to Cashier. After customer paid money, you will transfer the parts/ accessory to Technician.
- Follow up registration warranty 01 year for customer’s parts/ accessory
- Follow up registration warranty 03 month for service department
- Sắp xếp hàng lên kệ gọn gàng, ngăn nắp.
- Giữ cho kho luôn sạch sẽ, lối đi giữa các kệ thông thoáng.
- Kiểm tra hàng về kho: kiểm tra tên hàng, số lượng hàng về so với chứng từ: invoice, tờ khai nhập hàng
- Nhập thông tin hàng vào hệ thống NAV
- Kiểm tra hàng tồn kho để có kế hoạch đặt hàng
- Tổng hợp hàng khách cần đặt, hàng kho cần đặt => đặt hàng
- Theo dõi đơn hàng để trả lời cho khách hàng.
- Thông báo cho khách, bộ phận Service khi hàng về
- Kiểm tra, theo dõi hàng xuất ra, công nợ của khách.
- Chuyển hàng qua bộ phận Service.
- Ensuring the goods were arranged to shelve by orderly.
- Keeping the store always clean, neat, ensure the way between the shelf ventilation
- Check in the goods input to the store: compare the name, quantity of the goods with invoice, the customs declared
- Inputting information of goods in to NAV system
- Usually check inventory to plan for order parts if any.
- Statistical the goods of the customer/the store need, process procedure order's goods to supplier
- Follow up order ID, notify to customer.
- Notify to customer when the goods come (the goods available for customer)
- Follow up debit note of customer, export goods
- Transfer the goods to Service department.
b. Kiểm tra chất lượng sản phẩm hàng/ Check the quality of the goods
- Khi nhận hàng nếu hàng dư hay thiếu thì phản hồi với Bộ phận Logistics/ Nhà cung cấp để tiến hành xử lý.
- Nếu hàng kém chất lượng hay không đúng với sản phẩm mô tả khi đặt hàng thì yêu cầu Nhà cung cấp đổi hàng.
- Nếu sản phẩm giao hàng không đúng với số lượng đặt hàng thì liên hệ bộ phận Logistics/ Nhà cung cấp yêu cầu bổ sung số lượng hàng.
- When you received the goods, if they are residual or lack, you confirm to Logistics department/ the supplier to process.
- If the quality of the goods low or the quantity not match compare the order sheet, you will contact to supplier, request they change the goods.
c. Hỗ trợ bộ phận Service/ Support service department
- Kết hợp với Kỹ thuật viên xác định xe khách cần các loại phụ tùng, phụ kiện nào.
- Báo giá cho khách hàng các sản phẩm khách cần.
- Khi khách hàng đồng ý giá, kiểm tra hàng tồn kho, nếu hàng không có sẵn trong kho thì tiến hành đặt hàng, sau khi đặt hàng thì báo cho khách hàng/Service thời gian hàng sẽ về.
- Khi hàng về thì báo cho khách/ Nhân viên tư vấn dịch vụ. Làm phiếu xuất kho, làm phiếu thanh toán chuyển qua Cashier thu tiền, sau khi thu tiền thì chuyển hàng qua cho Service để lắp đặt lên xe.
- Theo dõi đăng ký hàng bảo hành 01 năm cho khách
- Theo dõi hàng bảo hành 03 tháng của Service
- Combined to Technician to confirm which parts/ accessory bike’s customer needed
- Notify the price to customer (which parts/ accessory customer needed)
- When the customer agrees the price of the parts/ accessory, check in inventory, if the parts/ accessory out of stock, you will send order sheet parts/ accessory to supplier. Follow up order ID, estimate time parts/ accessory will come to notify if any.
- When the parts/ accessory came, notify to customer/ Service consultant. Create assurance note, payment request and transfer to Cashier. After customer paid money, you will transfer the parts/ accessory to Technician.
- Follow up registration warranty 01 year for customer’s parts/ accessory
- Follow up registration warranty 03 month for service department
Yêu cầu ứng viên
• Knowledge and experience with servicing of products sold by the dealership, or the demonstrated ability to quickly learn them.
• Experience with Point-of-Sale & computerized inventory systems or the ability to quickly learn.
• Ability to look up parts and quote prices for parts using proper catalogue for particular motorcycle.
• Experience with Point-of-Sale & computerized inventory systems or the ability to quickly learn.
• Ability to look up parts and quote prices for parts using proper catalogue for particular motorcycle.
Quyền lợi được hưởng
- Salary + quarter bonus + 13th Salary
- Premium Healthcare package for yourself and family
- School fees for 2 kids
- Premium Healthcare package for yourself and family
- School fees for 2 kids
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

AL NABOODAH INTERNATIONAL (VIETNAM) CO., LTD
2nd floor, Thien Son Plaza, 800 Nguyen Van Linh St., Tan Phu ward, District 7, Ho Chi Minh City, Vietnam
Người liên hệ: HR DEPT
2nd floor, Thien Son Plaza, 800 Nguyen Van Linh St., Tan Phu ward, District 7, Ho Chi Minh City, Vietnam
Người liên hệ: HR DEPT
Al Naboodah (International) Vietnam Co Ltd, is a subsidiary of one of the leading brand name in UAE: the Al Naboodah Group, consisting of more than 20 companies and offering a diverse portfolio of services and products in four key business sectors - construction, commercial, investments and real estate. The ...Chi tiết
Al Naboodah (International) Vietnam Co Ltd, is a subsidiary of one of the leading brand name in UAE: the Al Naboodah Group, consisting of more than 20 companies and offering a diverse portfolio of services and products in four key business sectors - construction, commercial, investments and real estate. The industry sectors covered are varied and include travel and tourism, freight forwarding and logistics, electrical products, lighting products and services, tyre distribution, an automotive division, a heavy equipment and commercial vehicles division and an agriculture and pest control division. In 2013, ALNA Vietnam was officially appointed to represent Harley-Davidson® motorcycles, parts and accessories and MotorClothes™ through authorized dealership, Harley-Davidson of Saigon. Continuing with success of the first business, we continued to open 2 more dealerships in Vietnam which are Harley-Davidson® of Hanoi and Harley-Davidson® of Danang respectively in July 2015 and December 2016. Besides that, we are authorized dealer of other brands such as Triumph® & Royal Enfield® motorcycles, parts and accessories. Along with our business expansion, we are searching for amazing talents Import Executive to join us as one team and moving in one direction. Our mission is to represent the Harley-Davidson, Triumph and Royal Enfield brand in a culture of diversity and continuous improvement doing what the Bar and Shield has been doing since 1903 – “FULFILLING DREAMS OF PERSONAL FREEDOM”. Visit us on website: Harley-Davidson® of Saigon: http://www.harleysaigon.vn/ Harley-Davidson® of Hanoi: http://www.harleyhanoi.vn/ Harley-Davidson® of Danang: http://harleydanang.vn/ Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Nhân Viên Kho trong ngành được tuyển dụng tại bởi AL NABOODAH INTERNATIONAL (VIETNAM) CO., LTD. AL NABOODAH INTERNATIONAL (VIETNAM) CO., LTD đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Nhân Viên Kho cách đây lúc 27/10/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
Tìm thêm việc làm
AL NABOODAH INTERNATIONAL (VIETNAM) CO., LTD
Địa chỉ: 2nd floor, Thien Son Plaza, 800 Nguyen Van Linh St., Tan Phu ward, District 7, Ho Chi Minh City, Vietnam
Quy mô: 100-499 nhân viên