Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 454 lượt xem

Ngày cập nhật: 03/12/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng, Nhân sự

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Bắc Ninh, Hà Nội


Mô tả công việc

1. Receptionist tasks:
- Greet & welcome guests as soon as they arrive at the office, and direct them to the appropriate person and office.
- Answer, screen and forward incoming phone calls.
- Ensure reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and brochures).

2. Admin tasks:
- Work with several suppliers to deliver great services to employee relates to hotel, flight ticket and accommodation. Follow up and accomplish payment process with the suppliers.
- Manage office stationery, which includes: receive purchase request, create check-list to follow-up on import and export, deliver and clear out stationery on monthly basis.
- Receive, categorize, and deliver posts, documents, etc. to related department/staff. Record & check-up on sent-out posts as well as post-fee
3. HR tasks:
- Managing staff daily attendance.
- Handle employee’s discipline matters.
- Handle and monitor all issue of labor contract term, termination and resignation of the employee contracts.
- Handle monthly Payroll & SHUI for employee
- Work all the matters related to government policies & be contact points with HQ for compliance matters.
- Handle the related benefits for employees (health insurance, claim social insurance…)
- Cooperate with other department for planning recruitments.

Yêu cầu ứng viên

Age: from 23 -27 years old.
Education / professional /: University graduated.
Foreign language / computer skills:
• English & Vietnamese
• Proficient in spreadsheet software (Excel) and Word.
Year of experience:
• Minimum 1 years or more experience
Ability / skill:
• Communication & people skill
• Responsible, Multitask, Hardworking, & Honest.
Others:
• Highly motivated with a genuine drive to succeed.
• Ability to work independently and team work.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary package
- 12 paid leave
- 13th month salary

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH FABRI-TECH COMPONENTS VIỆT NAM
CÔNG TY TNHH FABRI-TECH COMPONENTS VIỆT NAM
Nhà xưởng B1&B2, số 05, đường 21A, KCN đô thị và dịch vụ VSIP Bắc Ninh, Xã Đại Đồng, Huyện Tiên Du, Tỉnh Bắc Ninh
Người liên hệ: HR Dept.
We are setting up a new factory in Vsip Bac ninh, Vietnam and looking for potential candidates for vacation positions. Web: https://www.fabritech.net Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự trong ngành Hành chính/Văn phòng được tuyển dụng tại Bắc Ninh bởi CÔNG TY TNHH FABRI-TECH COMPONENTS VIỆT NAM. CÔNG TY TNHH FABRI-TECH COMPONENTS VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự cách đây lúc 01/02/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY TNHH FABRI-TECH COMPONENTS VIỆT NAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Nhà xưởng B1&B2, số 05, đường 21A, KCN đô thị và dịch vụ VSIP Bắc Ninh, Xã Đại Đồng, Huyện Tiên Du, Tỉnh Bắc Ninh

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ