Nhân Viên Chứng Từ Xuất Nhập Khẩu/ Customer Service & Document Staff
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 303 lượt xem
Ngày cập nhật: 15/07/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Xuất nhập khẩu, Vận tải/Kho vận
Mô tả công việc
- Handling sea/air export shipment based on SOP
- Checking and update sea/air rate to oversea agent and customer.
- Contacting oversea agent and shipper to arrange shipments smoothly
- Contacting shipping lines to check space/schedule, arrange bookings and solve any problem incurred.
- Handling shipping documents for outbound shipments to US - Canada trade & Worldwide (issue HBL, submit SI/VGM for carrier, file AFR/AMS/ACI, issue debit/credit note, send pre-alert to agent, follow payment….)
- Following up the shipments and update to customer/agent, solve arising issues.
- Dynamically and effectively solve customers’ requests
- Handle and accomplish tasks as assigned by team leader
- Further information will be discussed in the interview.
- Checking and update sea/air rate to oversea agent and customer.
- Contacting oversea agent and shipper to arrange shipments smoothly
- Contacting shipping lines to check space/schedule, arrange bookings and solve any problem incurred.
- Handling shipping documents for outbound shipments to US - Canada trade & Worldwide (issue HBL, submit SI/VGM for carrier, file AFR/AMS/ACI, issue debit/credit note, send pre-alert to agent, follow payment….)
- Following up the shipments and update to customer/agent, solve arising issues.
- Dynamically and effectively solve customers’ requests
- Handle and accomplish tasks as assigned by team leader
- Further information will be discussed in the interview.
Yêu cầu ứng viên
- Junior college/ university graduated (economic/ Foreign trade is preferable)
- From 2-3 years experienced in freight forwarding, priority candidate has experience handle US trade.
- Good knowledge in Import-Export & shipping document procedure
- Good at English
- Excellent in computer skill
- Careful, enthusiasm, good communication skill, hard working.
- Have team work spirit, have sense of responsibility, have ability to solve the problem.
- From 2-3 years experienced in freight forwarding, priority candidate has experience handle US trade.
- Good knowledge in Import-Export & shipping document procedure
- Good at English
- Excellent in computer skill
- Careful, enthusiasm, good communication skill, hard working.
- Have team work spirit, have sense of responsibility, have ability to solve the problem.
Quyền lợi được hưởng
- Under company's policy
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH CIF LOGISTICS (VIỆT NAM)
CÔNG TY TNHH CIF LOGISTICS (VIỆT NAM) đang tuyển dụng vị trí sau: Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Nhân Viên Chứng Từ Xuất Nhập Khẩu/ Customer Service & Document Staff trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH CIF LOGISTICS (VIỆT NAM). CÔNG TY TNHH CIF LOGISTICS (VIỆT NAM) đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Nhân Viên Chứng Từ Xuất Nhập Khẩu/ Customer Service & Document Staff cách đây lúc 11/08/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY TNHH CIF LOGISTICS (VIỆT NAM)
Địa chỉ:
Quy mô: Đang cập nhật