Nhân Viên Chứng Từ
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 311 lượt xem
Ngày cập nhật: 06/11/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Xuất nhập khẩu, Vận tải/Kho vận
Mô tả công việc
- Handle customer enquiries, quotations and overseas agent correspondence and offering solutions.
- Perform and resolve customer dispute or complaint cases with care and in compliance with all internal and regulatory company’s requirements and customer’s standard operating procedure.
- Understand customer needs and recommend appropriate solutions, enabling customers to enjoy the full benefits of our comprehensive range of products and services
- Handle docs for air/sea export shipment until close a file
- Back up docs jobs for import docs staff/OP manager when necessary
- Input shipments data into systems
- Report especial cases/ troubles and work result to OP manager.
- Perform and resolve customer dispute or complaint cases with care and in compliance with all internal and regulatory company’s requirements and customer’s standard operating procedure.
- Understand customer needs and recommend appropriate solutions, enabling customers to enjoy the full benefits of our comprehensive range of products and services
- Handle docs for air/sea export shipment until close a file
- Back up docs jobs for import docs staff/OP manager when necessary
- Input shipments data into systems
- Report especial cases/ troubles and work result to OP manager.
Yêu cầu ứng viên
- At least 1 to 2 years experiences in freight forwarders.
- Have good experience in handling air/sea export docs, have experience in handling air/sea import docs is a priority
- Have good skill in English to work with agent and customer to handle shpt smoothly
- Have a high responsibility, careful, have ability to work under high pressure and work over time when necessary
- Have good skill in working individual and in group
- Have a good skill in communicating with customer
- Have good experience in handling air/sea export docs, have experience in handling air/sea import docs is a priority
- Have good skill in English to work with agent and customer to handle shpt smoothly
- Have a high responsibility, careful, have ability to work under high pressure and work over time when necessary
- Have good skill in working individual and in group
- Have a good skill in communicating with customer
Quyền lợi được hưởng
- In accordance with Company Policy
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

SME WORLDWIDE LOGISTICS JSC
Số 1 Đinh Lễ, lầu 3, tòa nhà Đinh Lễ, P12, Q4, HCM
Người liên hệ: Ms. Thanh
Số 1 Đinh Lễ, lầu 3, tòa nhà Đinh Lễ, P12, Q4, HCM
Người liên hệ: Ms. Thanh
Chúng tôi là doanh nghiệp duy nhất thuộc hiệp hội hoạt động trong lĩnh vực giao nhận vận tải đa phương thức, cung cấp các giải pháp vận tải thuộc chuyên lĩnh vực hàng dự án và đại lý hãng tàu. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Nhân Viên Chứng Từ trong ngành được tuyển dụng tại bởi SME WORLDWIDE LOGISTICS JSC. SME WORLDWIDE LOGISTICS JSC đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Nhân Viên Chứng Từ cách đây lúc 04/03/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
SME WORLDWIDE LOGISTICS JSC
Địa chỉ: Số 1 Đinh Lễ, lầu 3, tòa nhà Đinh Lễ, P12, Q4, HCM
Quy mô: 25-99 nhân viên