Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 128 lượt xem
Ngày cập nhật: 12/03/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Mô tả công việc
- Understand customers' needs to provide proper offers to get customers' agreement;
- Strictly compliance with the bank's process, guidelines and work instructions;
- Attend training/meetings to improve skills and share knowlegde/experience to other team members;
- Perform adhoc tasks as required from management.
- Strictly compliance with the bank's process, guidelines and work instructions;
- Attend training/meetings to improve skills and share knowlegde/experience to other team members;
- Perform adhoc tasks as required from management.
Yêu cầu ứng viên
- College or Bachelor's Degree;
- Fresher or 2 years -experience in Banking Telesales/Outbound sales with telephone communication skill is an advantage,
- Discipline, enthusiastic and Customer Services Oriented;
- Strong attention to details with high accuracy;
- Microsoft Office skills;
- Time managment, negotiation, teamwork skills.
- Fresher or 2 years -experience in Banking Telesales/Outbound sales with telephone communication skill is an advantage,
- Discipline, enthusiastic and Customer Services Oriented;
- Strong attention to details with high accuracy;
- Microsoft Office skills;
- Time managment, negotiation, teamwork skills.
Quyền lợi được hưởng
- Bảo hiểm xã hội
- 12 ngày phép
- Đào tạo nghiệp vụ
- 12 ngày phép
- Đào tạo nghiệp vụ
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

SHINHAN BANK VIETNAM
Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung Street, Da Kao Ward, District 1, HCMC
Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung Street, Da Kao Ward, District 1, HCMC
Shinhan Bank is one of the leaders in Korean financial institutes with more than 100 years of traditional prestige. We have more than 1,000 inbound branches and the largest customer base in Korea, and 150 networks in 20 countries. We were the pioneer in Vietnamese potential market by establishing Shinhan ...Chi tiết
Shinhan Bank is one of the leaders in Korean financial institutes with more than 100 years of traditional prestige. We have more than 1,000 inbound branches and the largest customer base in Korea, and 150 networks in 20 countries. We were the pioneer in Vietnamese potential market by establishing Shinhan Bank Representative Office in 1993. Two years later, we opened Shinhan Bank Hochiminh Branch. Our big milestone was marked in Nov 2009 with the opening of the first 100% foreign owned bank, named Shinhan Vietnam Bank. November 2011, Shinhan Vietnam Bank merged & acquainted Shinhan Vina Bank to become Shinhan Bank Viet Nam. The Head Office is located in Ho Chi Minh city, and 30 branches are in Ho Chi Minh, Ha Noi, Bac Ninh, Dong Nai and Binh Duong, Hai Phong, Thai Nguyen, Vinh Phuc. If you desire to build an extraordinary career with Shinhan Bank Viet Nam and believe that you can make a difference, we invite you to submit your application for the following post: Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng trong ngành được tuyển dụng tại bởi SHINHAN BANK VIETNAM. SHINHAN BANK VIETNAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng cách đây lúc 11/04/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
Tìm thêm việc làm
SHINHAN BANK VIETNAM
Địa chỉ: Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung Street, Da Kao Ward, District 1, HCMC
Quy mô: 1.000-4.999 nhân viên