Marketing Director (Hospitality)
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 243 lượt xem
Ngày cập nhật: 04/01/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Trưởng nhóm
Ngành nghề: Marketing/Quảng cáo, Hàng không, Khách sạn/Nhà hàng
Mô tả công việc
2. Reports To: Director of Sales & Marketing (DOSM)
3. Direct Subordinates: Internal Marketing Executive (IME)
4. Job Purpose: To manage in achieving the visit; sales target; cost per new sales and cost per visitor
5. Responsibilities:
a) Performance KPIs:
- Visitor KPI
- Cost per visitor
b) Tasks:
- Translate consumer insights into brand strategy and marketing plans
- Build marketing brand plans to create and convert customer interest to purchase
- Invest in brand, products and customer target with the best prospects for growth and profitability
- Identify new ways to grow the brand/products by educating customers and by increasing usage
- Make products, media and promotional investment decisions based on analysis of marketplace opportunities, competitions, brand performance and profitability
- Find creative ways to generate new ideas that become commercially viable
- Coordinating with departments to organize brand activities [events, competitions, seminars, trips…]
- Coordinating with Communications Manager to run PR campaigns….
- Follow up and monitor the project plans
- Reporting
- Visitor generation per center, per region
- Visibility management
- Centre event planning and execution
- Control internal marketing budget per region
- Cross department interaction
- Coordinate with Head Office (HO) for global event management
- Provide raw content per HO instruction
- Responsible for all internal marketing per region
- Lead the IME of each center to work under the overall plan and also the bridge between marketing and Centre Managers.
Yêu cầu ứng viên
- University degree in Economics, Marketing or Business Management.
- Knowledge of basic brand management, advertising, media industry.
- At least 3 years experience at the same position in Hospitality
- Experience in marketing for customers
2. Skills:
- Good interpersonal skills (communication, coordination, negotiation and conflict management…)
- Active, open minded, optimistic and creative thinking.
- Self-motivated and discipline
- Good teamwork and ability to work under high pressure
- Understand young people and education
- Well organized
3. Language: Vietnamese and English - Fluency
4. Computer: Familiar with MS Office
Quyền lợi được hưởng
- Hỗ trợ công cụ làm việc, hỗ trợ hoàn toàn chi phí ăn trưa
- Làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
Cách thức ứng tuyển
Giới thiệu về công ty

Tòa nhà VinaFor, 127 Lò Đúc, Hai Bà Trưng, Hà nội
Người liên hệ: Ban Nhân sự
Tập đoàn Flamingo thành lập năm 1996, bắt đầu đi vào hoạt động trong lĩnh vực du lịch lữ hành và cung cấp các dịch vụ liên quan tới du lịch, triển lãm, hội nghị, hội thảo với thương hiệu Hà Nội Redtours; tiếp đó mở rộng sang lĩnh vực ...Chi tiết
Tập đoàn Flamingo thành lập năm 1996, bắt đầu đi vào hoạt động trong lĩnh vực du lịch lữ hành và cung cấp các dịch vụ liên quan tới du lịch, triển lãm, hội nghị, hội thảo với thương hiệu Hà Nội Redtours; tiếp đó mở rộng sang lĩnh vực đầu tư, xây dựng, kinh doanh bất động sản du lịch sinh thái với thương hiệu Flamingo. Tên giao dịch quốc tế: Flamingo Group Joint Stock Company Tên viết tắt: Flamingo Group Số lượng nhân viên: 1,200
Ẩn chi tiếtTẬP ĐOÀN FLAMINGO
Địa chỉ: Tòa nhà VinaFor, 127 Lò Đúc, Hai Bà Trưng, Hà nội
Quy mô: 1.000-4.999 nhân viên