Leader Customer Service - Salary Upto 20 - 30Mil Gross + Commission
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 36 lượt xem
Ngày cập nhật: 27/04/2023
Thông Tin Tuyển Dụng
Kinh nghiệm: 2 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Trưởng nhóm
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Tư vấn/Chăm sóc khách hàng, Xuất nhập khẩu
Mô tả công việc
-We are looking for Customer Service Lead to join our team and provide the best service to our customer
-You will working at the newest O2O e-commerce platform at Viet Nam. English – Chinese – Vietnamese spoken. You will lead customer service team and provide the best customer -service to our customer.
-YOUR SKILL AND EXPERIENCE
• Team leader experience: 2 years, team size from 5
• Experience with: e-commerce
• Monitor and improve processes to improve KPIs, customer experience, and work productivity
• Proactive at solve problem, Collaborate with other groups / departments to achieve business goals
• Develop training plans for your team members.
• Forecast of daily workload and peak time, plan to complete backlog but still maintain KPIs
• English or Chinese: fluently
Yêu cầu ứng viên
• 2+ Years of Experience in a Customer Service Leader position in the beverage industry
• Fast learning and problem solving skills for early stage start-up.
• Understanding how and the organizational model of call center system, telesales
• Ability to listen to understand English or Chinese, good communication.
• Experience or knowledge of e-commerce is an advantage.
• Work under pressure.
Quyền lợi được hưởng
• Salary: nego (20-23M gross) + commission
• KPI bonus
• 13 + 14th bonus
• Annual trip
• 15 days annual leave
• Insurance full gross salary
Cách thức ứng tuyển
Giới thiệu về công ty

Tầng 6, 19 - 19 / 2A Hồ Văn Huê, Phường 09, Quận Phú Nhuận, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
CÔNG TY TNHH MEDIASTEP SOFTWARE VIỆT NAM
Địa chỉ: Tầng 6, 19 - 19 / 2A Hồ Văn Huê, Phường 09, Quận Phú Nhuận, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: 100-200 nhân viên