IT Support (Tại Bình Dương)
Mức lương: 15-20 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 187 lượt xem
Ngày cập nhật: 11/08/2020
Thông Tin Tuyển Dụng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Điện tử viễn thông, IT phần cứng/mạng, IT phần mềm
Mô tả công việc
• Provide level L2 troubleshooting of end user issues by taking remote control of their Laptop/Desktop/VDI
• Solve technical issues related to Windows 10/7 and Mac operating systems and standard software components like MS Office/VPN/Anti-Virus/Skype etc.
• Deployment of device drivers and windows patch updates
• Troubleshoot laptop/desktop performance, group policy, Encryption and failed Software configuration of end user devices
• Manage the Security compliance health status of end user workstations
• Monitor security patching status and remedy deficiencies proactively
• Diagnose, troubleshoot, resolve and escalate supported software, hardware and peripheral Incident calls assigned from Service Desk team
• Adjust configuration options as required to resolve defects identified while performing corrective action on a device
• Investigate desktop level incidents and identify root causes to be able to provide solutions
• Deployment, Monitoring, Reporting of Device Drivers including BIOS & utilities
• Support Windows 10 Feature upgrade using modern management techniques - SCCM/Auto Pilot
• L2 Workstations operational support
• Monitor and report on User experience
• Report on Workstation image deployments and patch compliance metrics
Yêu cầu ứng viên
• Microsoft Windows 10 and 7 proficient.
• Mac OS knowledge is desired
• SCCM Knowledge is MUST
• Operating system deployment using SCCM desired
• MBAM, GPO knowledge is desired
• Experience with Service management tool – Service Now preferred
• Should have good expertise on EUC tools, remote support tools, MS Office and Outlook.
• Preferable to have a good understanding of Lync, VPN, and other standard desktop applications.
• Bachelor’s/College Degree in Engineering (Computer/Telecommunication), Computer Science/Information Technology or equivalent.
• Good Oral and Written Communication skills.
• Dual Language (Local and English)
Quyền lợi được hưởng
- Phụ cấp (NV chính thức): cơm trưa, thẻ điện thoại;
- Hưởng đầy đủ chế độ Bảo hiểm sau 2 tháng thử việc.
- Chính sách: Teambuilding/du lịch hàng năm, khám sức khỏe định kỳ 1 lần/năm, hưởng chế độ các ngày lễ, tết, sinh nhật.
- Chính sách review lương định kỳ 1 lần/năm.
- Được đào tạo theo vị trí và công việc.
Cách thức ứng tuyển
Giới thiệu về công ty

Trụ sở chính: Lô U.12B – 16A đường số 22, KCX Tân Thuận, P.Tân Thuận Đông, Q.7, TP. HCM
Công ty Cổ phần Công nghệ Sao Bắc Đẩu
Địa chỉ: Trụ sở chính:
Lô U.12B – 16A đường số 22, KCX Tân Thuận, P.Tân Thuận Đông, Q.7, TP. HCM
Quy mô: Đang cập nhật