IT PMO and Governance Manager
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 99 lượt xem
Ngày cập nhật: 22/11/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Trưởng nhóm
Ngành nghề: IT phần mềm, Ngân hàng/ Tài chính
Mô tả công việc
Objective
IT PMO and Governance Manager is responsible for providing the company with reliable, secure and prompt support in areas of IT projects management, maintain agreed IT service level, system’s availability.
Key responsibilities
• Plays an integral role during the initial planning stages for any IT project or business’s change requests, creates structured schedules and project plans based on the project goals, resources needed, potential risks, time to market and budget constraints. Tracking deadline and provide status update of projects/financial.
• Be a partner with colleagues in different roles to identify dependencies and possible issues across teams.
• Works with project teams to ensure documentation, supporting materials, and project plans are updated and readily available.
• Creation and maintenance of IT service delivery and service level agreements, BCP (Business Continuity Planning), system performance, audit gap closing, IT process reviews.
• IT budget planning, controlling and reporting, IT cost allocation.
• Work with ITHO compliance to apply bank’s policy and governance content to Fico system/projects.
• Ensure user creation, user system access requests are reviewed properly, escalate cases whenever needed.
IT PMO and Governance Manager is responsible for providing the company with reliable, secure and prompt support in areas of IT projects management, maintain agreed IT service level, system’s availability.
Key responsibilities
• Plays an integral role during the initial planning stages for any IT project or business’s change requests, creates structured schedules and project plans based on the project goals, resources needed, potential risks, time to market and budget constraints. Tracking deadline and provide status update of projects/financial.
• Be a partner with colleagues in different roles to identify dependencies and possible issues across teams.
• Works with project teams to ensure documentation, supporting materials, and project plans are updated and readily available.
• Creation and maintenance of IT service delivery and service level agreements, BCP (Business Continuity Planning), system performance, audit gap closing, IT process reviews.
• IT budget planning, controlling and reporting, IT cost allocation.
• Work with ITHO compliance to apply bank’s policy and governance content to Fico system/projects.
• Ensure user creation, user system access requests are reviewed properly, escalate cases whenever needed.
Yêu cầu ứng viên
Background
• University degree in computer science
• 4 year of experience in IT management position.
• Tangible experience in project management.
• Broad knowledge of IT technology and processes.
• Proven experience in providing service to internal/external stakeholders.
Skills
• Strong leadership and organizational skills
• Ability to multitask
• Excellent communicator
• Self-motivated
• Delegating management approach
• Positive personality
• Able to take wide responsibility.
• Professional demeanor and excellent work habits are essential
• Fluency in English & Vietnamese
• University degree in computer science
• 4 year of experience in IT management position.
• Tangible experience in project management.
• Broad knowledge of IT technology and processes.
• Proven experience in providing service to internal/external stakeholders.
Skills
• Strong leadership and organizational skills
• Ability to multitask
• Excellent communicator
• Self-motivated
• Delegating management approach
• Positive personality
• Able to take wide responsibility.
• Professional demeanor and excellent work habits are essential
• Fluency in English & Vietnamese
Quyền lợi được hưởng
- Theo chính sách của Ngân hàng
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

NGÂN HÀNG THƯƠNG MẠI CỔ PHẦN TIÊN PHONG
Tòa nhà TPBank, 57 Lý Thường Kiệt, phường Trần Hưng Đạo
Tòa nhà TPBank, 57 Lý Thường Kiệt, phường Trần Hưng Đạo
TPBank được thành lập ngày 05/05/2008. TPBank là một ngân hàng trẻ và năng động, được kế thừa những thế mạnh về công nghệ hiện đại, kinh nghiệm thị trường cùng tiềm lực tài chính của các cổ đông chiến lược bao gồm: Tập đoàn vàng bạc đá quý DOJI, ...Chi tiết
TPBank được thành lập ngày 05/05/2008. TPBank là một ngân hàng trẻ và năng động, được kế thừa những thế mạnh về công nghệ hiện đại, kinh nghiệm thị trường cùng tiềm lực tài chính của các cổ đông chiến lược bao gồm: Tập đoàn vàng bạc đá quý DOJI, công ty Cổ phần FPT, công ty Thông tin di động VMS (MobiFone), Tổng công ty tái bảo hiểm Việt Nam Vinare và Tập đoàn tài chính SBI Ven Holding Pte. Ltd Singapore. TPBank luôn nỗ lực mang lại các giải pháp, sản phẩm tài chính ngân hàng đơn giản và hiệu quả nhất cho khách hàng dựa trên nền tảng công nghệ tiên tiến và trình độ quản lý chuyên sâu. Ngay sau khi thành lập, TPBank đã được Bureau Veritas cấp chứng chỉ ISO 9001: 2000 cho toàn bộ hoạt động, sản phẩm, dịch vụ của mình. TPBank mong muốn trở thành ngân hàng điện tử hàng đầu Việt Nam bằng phong cách và chất lượng dịch vụ mới. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm IT PMO and Governance Manager trong ngành được tuyển dụng tại bởi NGÂN HÀNG THƯƠNG MẠI CỔ PHẦN TIÊN PHONG. NGÂN HÀNG THƯƠNG MẠI CỔ PHẦN TIÊN PHONG đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin IT PMO and Governance Manager cách đây lúc 22/12/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
NGÂN HÀNG THƯƠNG MẠI CỔ PHẦN TIÊN PHONG
Địa chỉ: Tòa nhà TPBank, 57 Lý Thường Kiệt, phường Trần Hưng Đạo
Quy mô: 500-999 nhân viên