IT Helpdesk Supervisor
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 62 lượt xem
Ngày cập nhật: 28/08/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: IT phần mềm, Thực phẩm/Đồ uống, IT phần cứng/mạng
Mô tả công việc
o Administer Windows Operating System such as Windows Server 2003/2008 R2, Windows 7/8/Mac OS
o Install, configure, and maintain desktop PCs, notebooks, file servers, network cabling, software (commercial and in-house applications) and peripheral equipment such as printers, fax machines, photocopiers, etc.
o Troubleshoot networks, systems, and applications to identify and correct malfunctions and other operational difficulties.
o Maintain technical expertise in network, email, security and IP telephony infrastructure such as ADSL routers, switching hubs, IP PBX, firewalls, etc.
o Provide technical support and guidance to users.
o Perform backups and update inventory list of computer hardware and software compliance with policies and procedures.
o Development and maintenance of department procedures and reference documentation.
o Regular checking of the computer belonging to his responsibility (antivirus, windows update, user behavior,…).
o Local ICT support/local Office Coordinator are acting in first line (ICT, telecom electricity, security)
o To organize, implement and supervise the acceptance and payment
o Inspection technical, progress and quality of the project (camera, internet, network,…)
o Install, configure, and maintain desktop PCs, notebooks, file servers, network cabling, software (commercial and in-house applications) and peripheral equipment such as printers, fax machines, photocopiers, etc.
o Troubleshoot networks, systems, and applications to identify and correct malfunctions and other operational difficulties.
o Maintain technical expertise in network, email, security and IP telephony infrastructure such as ADSL routers, switching hubs, IP PBX, firewalls, etc.
o Provide technical support and guidance to users.
o Perform backups and update inventory list of computer hardware and software compliance with policies and procedures.
o Development and maintenance of department procedures and reference documentation.
o Regular checking of the computer belonging to his responsibility (antivirus, windows update, user behavior,…).
o Local ICT support/local Office Coordinator are acting in first line (ICT, telecom electricity, security)
o To organize, implement and supervise the acceptance and payment
o Inspection technical, progress and quality of the project (camera, internet, network,…)
Yêu cầu ứng viên
o Bachelor’s degree in Computer Engineering, Computer Science, Telecommunications Engineering or related field.
o Minimum 2 years of work experience in IT support
o Microsoft certificates: MCSE, MCITP. CCNA is a plus.
o Expertise on Microsoft Windows Server 2008 R2, Active Directory, GPO, DHCP, DNS, WINS, VPN.
o Experienced on PBX switch board and telephone system. Have knowledge of VoIP solution is a plus.
o Experienced on firewall configuration. Familiar with Fortigate is big plus.
o Have knowledge of Web and Cloud services is an advantage
o Have ability to work under high pressure environment
o Have good communication & presentation skill
o Have good problem-solving skill
o Customer-oriented ability
o Minimum 2 years of work experience in IT support
o Microsoft certificates: MCSE, MCITP. CCNA is a plus.
o Expertise on Microsoft Windows Server 2008 R2, Active Directory, GPO, DHCP, DNS, WINS, VPN.
o Experienced on PBX switch board and telephone system. Have knowledge of VoIP solution is a plus.
o Experienced on firewall configuration. Familiar with Fortigate is big plus.
o Have knowledge of Web and Cloud services is an advantage
o Have ability to work under high pressure environment
o Have good communication & presentation skill
o Have good problem-solving skill
o Customer-oriented ability
Quyền lợi được hưởng
- 2-4 months salary
- Insurance HeathCare
- 12 days/year
- Insurance HeathCare
- 12 days/year
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH DẦU THỰC VẬT CÁI LÂN TẠI HÀ NỘI
Tầng 10, Cornerstone Building, 16 Phan Chu Trinh, Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội
Người liên hệ: Recruitment & Training Team
Tầng 10, Cornerstone Building, 16 Phan Chu Trinh, Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội
Người liên hệ: Recruitment & Training Team
Công ty TNHH Dầu thực vật Cái Lân (CALOFIC) là công ty liên doanh giữa Tổng công ty Công Nghiệp Dầu thực vật Việt Nam (VOCARIMEX, trực thuộc Bộ Công thương) và Tập đoàn Wilmar, Singapore. Thành lập năm 1996 với số vốn ban đầu 22 triệu đô la và ...Chi tiết
Công ty TNHH Dầu thực vật Cái Lân (CALOFIC) là công ty liên doanh giữa Tổng công ty Công Nghiệp Dầu thực vật Việt Nam (VOCARIMEX, trực thuộc Bộ Công thương) và Tập đoàn Wilmar, Singapore. Thành lập năm 1996 với số vốn ban đầu 22 triệu đô la và tổng vốn đầu tư cho tới nay lên tới 138 triệu đô la, Công ty TNHH Dầu thực vật Cái Lân (CALOFIC) là một trong những công ty liên doanh hàng đầu đã đặt nền móng cho ngành công nghiệp sản xuất và chế biến dầu thực vật tại Việt Nam. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm IT Helpdesk Supervisor trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH DẦU THỰC VẬT CÁI LÂN TẠI HÀ NỘI. CÔNG TY TNHH DẦU THỰC VẬT CÁI LÂN TẠI HÀ NỘI đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin IT Helpdesk Supervisor cách đây lúc 25/09/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY TNHH DẦU THỰC VẬT CÁI LÂN TẠI HÀ NỘI
Địa chỉ: Tầng 10, Cornerstone Building, 16 Phan Chu Trinh, Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội
Quy mô: 500-999 nhân viên