International Customer Service Staff (Logistics/ Female)

Mức lương: 10-12 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 170 lượt xem

Ngày cập nhật: 25/05/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Xuất nhập khẩu, Vận tải/Kho vận

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

A. To handle import shipment to HCM for both sea and air
B. To handle HCM export shipment
C. To handle HCM BWH shipment
D. To check H/S code
E. To support sales approach to customers
F. Other tasks requested by manager

* Detailed job for import:
• Receive document from oversea;
• Submit e-manifest to customs;
• Receive A/N from Airline, Carrier then issue A/N, D/N to customer;
• Make payment to Carrier;
• Pick up D/O from Carrier (if any);
• Receive cash from customer and release D/O to customer;
• To handle further import handling service based on trade term;

** Detailed job for export:
• Receive booking order from customer;
• Get booking confirmation from carrier and release to customer;
• Issue document (BL, Cargo manifest, D/N) to customer, etc…;
• Submit S/I, file AFR (if any);
• Check D/N from carrier and make payment to carrier;

*** Detailed job for BWH:
• Same as details job for import;
• Visit BWH if needed;

BENEFITS:
- Review salary 1 time/year based on employee's performance and contribution
- Bonus: 1 time/ year or more depending on company financial situation
- Other benefit follows Vietnam Labor Law

Yêu cầu ứng viên

*** Qualification/ Import-Export skills:
- University graduate (major in Accounting and finance is preferable).
- Good command in English (in oral/written & communication)
- Proficiency in Microsoft Office application (eg: Excel, Outlook)
- 2-3 Years relevant experience minimum, refer to accounting in logistics
- Good interpersonal skills

*** Personal Requirements:
- Age from 24 -28 years old.
- Be patient, active, responsibilities, hardworking and accurate at work
- Having team work spirit and able to work under high pressure.
- Aggressive, active, confident, independent.
- Well-organized and detailed
- Ability to work under high pressure and strict deadlines

***WORKING HOURS & WORK PLACE
• Time of work: 08:00 AM - 17:00PM
(1 hour break for lunch, 5 days/ week from Monday to Friday)
• Work place: ALPS LOGISTICS VIET NAM CO., LTD – HCM Branch
9th Floor, CJ Building, 2bis-4-6 Le Thanh Ton, Ben Nghe Ward, District 1, HCMC.

***HOW TO APPLY?
• Candidates, who are interested in the position, please send your resume via email
• Contract person: Ms. Hong Anh - HR Department;
• Application includes:
・CV in English with photo attached
・Copy of relevant certificates

Quyền lợi được hưởng

- Review Salary one time per year based on contribution , bonus per year as well
- Benefit of Union policy and social activities
- Other benefit follows Vietnam Labor Law

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH ALPS LOGISTICS VIỆT NAM
CÔNG TY TNHH ALPS LOGISTICS VIỆT NAM
Phòng 709, tầng 7 CMC Tower, Số 11, Phố Duy Tân, phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Hà Nội
Người liên hệ: Ms. Hong Anh
Alps Logistics has built up a powerful logistics network consistent with the itineraries traveled by electronic components in Japan and in China, ASEAN nations, North America and Europe. Whether delivering to an overseas destination from a Japanese plant, to a Japanese destination from an overseas plant, or even to an ...Chi tiết
Alps Logistics has built up a powerful logistics network consistent with the itineraries traveled by electronic components in Japan and in China, ASEAN nations, North America and Europe. Whether delivering to an overseas destination from a Japanese plant, to a Japanese destination from an overseas plant, or even to an overseas destination from an overseas plant, we make an excellent partner for companies wishing to expand their global business. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm International Customer Service Staff (Logistics/ Female) trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH ALPS LOGISTICS VIỆT NAM. CÔNG TY TNHH ALPS LOGISTICS VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin International Customer Service Staff (Logistics/ Female) cách đây lúc 23/06/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY TNHH ALPS LOGISTICS VIỆT NAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Phòng 709, tầng 7 CMC Tower, Số 11, Phố Duy Tân, phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Quy mô: 25-99 nhân viên


Việc làm tương tự

International Customer Service Staff (Logistics/ Female)

Mức lương: 10-12 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ