Human Resources Staff (Temporary Job)
Mức lương: 10-12 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 265 lượt xem
Ngày cập nhật: 27/11/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Kế toán/Kiểm toán, Hành chính/Văn phòng, Nhân sự
Mô tả công việc
***Mission:
To perform the duties described in this job description as directed by your Leader.
***Duties and Responsibilities:
1. Work closely with local Government, Police, DIZA (Dong Nai Industrial Zone Authority), Dong Nai Labor Invalids and Social affairs Department, Social Insurance and Trade Union…for relevant problems and solving all problems
2. Build up all policies, labor regulations, and wage scale for company.
3. Update legal document under the laws.
4. To follow-up mid-shift meals for employees.
5. Calculate salary for all employees. Daily attendance, overtime, annual leave, meal allowance, over time allowance, labor accident (if any), etc.
6. Calculate personal income tax for employees.
7. Social insurances, medical card and unemployment for all employees. Submit reports to Social department every month about sick leave, maternity leave, labor turnover, increase salary and close social book for employee who have stop working.
8. Follow-up period of labor contract and send evaluation employees form to term leader for renew or new labor contract on time.
9. Follow up period for salary adjustment and making decision about increased salary.
10. Recruiting: search and choose potential candidates as request of company, arrange interview schedule.
11. Training new employees about company’s regulations on working hours, rest time, the policies and benefit of the company.
12. Arrangement and save personal files for employees.
13. Prepare the list of employees and sent the bank for open the ATM card.
14. To follow-up and distributor office stationery.
15. Making the internal memo.
16. Admin job
To perform the duties described in this job description as directed by your Leader.
***Duties and Responsibilities:
1. Work closely with local Government, Police, DIZA (Dong Nai Industrial Zone Authority), Dong Nai Labor Invalids and Social affairs Department, Social Insurance and Trade Union…for relevant problems and solving all problems
2. Build up all policies, labor regulations, and wage scale for company.
3. Update legal document under the laws.
4. To follow-up mid-shift meals for employees.
5. Calculate salary for all employees. Daily attendance, overtime, annual leave, meal allowance, over time allowance, labor accident (if any), etc.
6. Calculate personal income tax for employees.
7. Social insurances, medical card and unemployment for all employees. Submit reports to Social department every month about sick leave, maternity leave, labor turnover, increase salary and close social book for employee who have stop working.
8. Follow-up period of labor contract and send evaluation employees form to term leader for renew or new labor contract on time.
9. Follow up period for salary adjustment and making decision about increased salary.
10. Recruiting: search and choose potential candidates as request of company, arrange interview schedule.
11. Training new employees about company’s regulations on working hours, rest time, the policies and benefit of the company.
12. Arrangement and save personal files for employees.
13. Prepare the list of employees and sent the bank for open the ATM card.
14. To follow-up and distributor office stationery.
15. Making the internal memo.
16. Admin job
Yêu cầu ứng viên
- Position: Human Resources staff
- Department: Human Resources
- Reporting direct to: Deputy General Director
- Education: From College
- Work experience: 1-2 years
- Skill: Microsoft office (Level B), English (Level B)
- Department: Human Resources
- Reporting direct to: Deputy General Director
- Education: From College
- Work experience: 1-2 years
- Skill: Microsoft office (Level B), English (Level B)
Quyền lợi được hưởng
- Đào tạo theo yêu cầu công việc cho từng vị trí
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH PENFLEX VIỆT NAM
Lô X2, Đường số 14, KCN Hố Nai, Xã Hố Nai 3, Huyện Trảng Bom, Tỉnh Đồng Nai
Lô X2, Đường số 14, KCN Hố Nai, Xã Hố Nai 3, Huyện Trảng Bom, Tỉnh Đồng Nai
Công ty TNHH Penflex Việt Nam với nguồn vốn 100% của Mỹ, được thành lập ngày 11 tháng 05 năm 2010 theo giấy phép đầu tư do Ban Quản Lý các Khu Công Nghiệp Đồng Nai cấp. Công ty chúng tôi sản xuất đủ loại các sản phẩm ống kim ...Chi tiết
Công ty TNHH Penflex Việt Nam với nguồn vốn 100% của Mỹ, được thành lập ngày 11 tháng 05 năm 2010 theo giấy phép đầu tư do Ban Quản Lý các Khu Công Nghiệp Đồng Nai cấp. Công ty chúng tôi sản xuất đủ loại các sản phẩm ống kim loại linh hoạt, Ống khớp nối giãn nở bù trừ, các sản phẩm đầu nối từ kho dự trữ. Người đại diện lao động ông NATHANIEL SANDS BARKER, chức vụ: Chủ Tịch kiêm Tổng Giám Đốc công ty Địa chỉ: Lô X2, Đường số 14, KCN Hố Nai, Xã Hố Nai 3, H.Trảng Bom, Tỉnh Đồng Nai. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Human Resources Staff (Temporary Job) trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH PENFLEX VIỆT NAM. CÔNG TY TNHH PENFLEX VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Human Resources Staff (Temporary Job) cách đây lúc 25/12/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY TNHH PENFLEX VIỆT NAM
Địa chỉ: Lô X2, Đường số 14, KCN Hố Nai, Xã Hố Nai 3, Huyện Trảng Bom, Tỉnh Đồng Nai
Quy mô: 100-499 nhân viên