HR & Admin Specialist

Mức lương: 12-15 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 262 lượt xem

Ngày cập nhật: 18/07/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Nhân sự, Pháp luật/Pháp lý

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

HR
- Carry out tasks related to social insurance, health insurance, unemployment insurance
- Manage employee database, filing
- Support Recruitment
- Prepare, manage labor contract, probation assessment
- Organize annual health check for employees
- Register dependent, tax code
- Other tasks assigned by manager

ADMIN
- Book flights and hotels
- Order and manage stationery
- Check, compare debts for car rental
- Follow up supplier contract
- Work with the apartment lessor for deposit, contract, payment of rent, liquidation for Japanese apartment
- Manage office assets
- Prepare Approval request (AR) for fixed payment, filing (AR)
- Manage access card
- Other tasks assigned by manager

Yêu cầu ứng viên

• Bachelor Degree in Business administration or other relevant degree
• Detail-oriented and self-motivated
• Highly organized and able to meet deadlines
• Able to discretely handle highly confidential information
• Able to manage multiple demands
• Proficient with scheduling meetings and managing calendars
• Proactive and anticipatory

Quyền lợi được hưởng

- Thưởng lương tháng 13 và thưởng theo kết quả kinh doanh
- Đào tạo chuyên sâu về chuyên môn
- Du lịch cuối năm

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

SECOM VIETNAM SECURITY SERVICE JOINT STOCK COMPANY
SECOM VIETNAM SECURITY SERVICE JOINT STOCK COMPANY
Tầng 4, Tòa nhà PVI TOWER, 168 Đường Trần Thái Tông, P. Yên Hòa, Cầu Giấy, Hà Nội
Người liên hệ: HR Department
SECOM's mission is to provide people in society secured environment and peace of mind with high quality and economically efficient means. Since our establishment in 1962 of Japan, we have developed a way to combine characteristics of human beings (judgement in real life situation etc.) and that of electronic devices ...Chi tiết
SECOM's mission is to provide people in society secured environment and peace of mind with high quality and economically efficient means. Since our establishment in 1962 of Japan, we have developed a way to combine characteristics of human beings (judgement in real life situation etc.) and that of electronic devices (accuracy, stability, speed etc.) , and it has been successfully accepted in society as Alarm Service (on-line monitoring and emergency response service). The combination is our service model to complete the mission. Not only for the alarm service, our philosophy is reflected in our security planning policy of which the goal is to secure customer's premise by choosing most effective devices or means to fulfill the customer's security needs. Our well-trained security staff members serve our customers as embodies of our philosophy. In order to contribute to the Vietnamese society, we keep the endless effort to improve our services. See http://www.secom.vn Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm HR & Admin Specialist trong ngành được tuyển dụng tại bởi SECOM VIETNAM SECURITY SERVICE JOINT STOCK COMPANY. SECOM VIETNAM SECURITY SERVICE JOINT STOCK COMPANY đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin HR & Admin Specialist cách đây lúc 17/08/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

SECOM VIETNAM SECURITY SERVICE JOINT STOCK COMPANY

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Tầng 4, Tòa nhà PVI TOWER, 168 Đường Trần Thái Tông, P. Yên Hòa, Cầu Giấy, Hà Nội

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

HR & Admin Specialist

Mức lương: 12-15 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ